Další várka marketingových novinek je tu! Podívejme se spolu například na novinky společnosti Meta, Centrum transparentnosti reklam od Googlu a taky vás pozveme na jednu super akci!
Meta do toho “buší”
Novinek od společnosti Meta jsme se dočkali v opravdu hojném počtu. Vývojáři se mimo jiné snaží vylepšit hlavně rozhraní audiovizuálního obsahu v podobě Reels a stories. Ať už se jedná o reklamy ve Facebook Reels, nové kreativní nástroje u těchto videí na Instagramu nebo zpřístupnění monetizace pro větší množství uživatelů.
Vylepšení se dočkají i oblíbené příběhy. Ani Meta nezůstává pozadu a ve svých stories aktuálně testuje možnost automatického generování za použití umělé inteligence.
Kromě obsahu hledí i na bezpečnost. Chystané novinky zasáhnou i základní “stavební kámen” bezpečnosti na Facebooku — dvoufázové ověření. Meta totiž ruší generátor kódů, který v nejbližší době nahradí jiné formy ověřování. Bezpečnější bude také zadávání reklam. A to díky novým funkcím umisťování, které by měly zamezit nechtěnému zobrazování reklam ve spojitosti se závadným obsahem.
Na Twitteru probíhá revoluce
Za posledního půl roku, kdy je majitelem této sociální sítě kontroverzní miliardář Elon Musk se na Twitteru dějí velké změny. Jednou z nich je například jeho snaha zatraktivnit jeho placenou službu Twitter Blue.
Na Google se můžete inspirovat u konkurence
Společnost Google spustila centrum transparentnosti reklam. Díky němu můžete vyhledávat reklamy a filtrovat je dle vlastních požadavků. Hlavní myšlenkou této funkce ovšem není možnost inspirace z reklam konkurentů, ale zamezení závadnému obsahu v Google Ads.
Není Kaufland jako Kaufland
Německý maloobchodní řetězec Kaufland je nám všem dobře známý. Ovšem nyní vstupuje i do online prostoru se svým Kaufland marketplace. Ten se u nás spustil v půlce dubna a aktuálně v něm najdete produkty od téměř dvou tisíc prodejců napříč různými kategoriemi. Kromě Česka funguje tato platforma již od loňského roku v Německu a nově také na Slovensku.
V červnu na MERGADO Fest!
Rádi byste zašli na nějakou e‑commerce akci? MERGADO Fest se uskuteční 1.6. v brněnském Impact Hubu a můžete se zde těšit na opravdu nabitý program ze všech možných e‑commerce oblastí!
Komentáře (0)