Co přinesly první dny po GDPR? Třeba pěkně tučnou žalobu pro Facebook a Google. Přečtěte si naše marketingové novinky a buďte v obraze.
- Už se těšíte k nám na Nekonferenci? Doufáme, že ano. Teď se můžete těšit ještě víc, protože program celé akce najdete na našem blogu.
- Po nějaké době se do psaní znovu pustil náš PPC specialista Lukáš a přinesl návod, jak využít nové rozšíření o propagaci od Google AdWords.
- Urychlete si práci s Mergadem a naučte se používat klávesové zkratky. Natálka poradí, jak na ně.
- Až budete někdy v Brně, skočte si na kávu. Ale ne tak ledajakou, na tu za dobrý skutek na Zelňáku. A pokud nejste kávový typ, tak místo toho vyzkoušejte nějakou jinou dobročinnou aktivitu, o které se píše v článku.
- Apple chce pro svoje zaměstnance samořídící auta. Rozhodl se proto spojit síly s Volkswagenem.
- Přesně den platnosti GDPR stačilo k tomu, aby přišly první žaloby na Google a Facebook. A to ve výši 7,6 miliard eur.
- V Česku používalo Facebook v prvním kvartálu letošního roku více než 52 milionů uživatelů. Což je ještě lepší skore, než v roce 2017.
- Instagram zkouší do Stories přidat hudební nástroj, díky kterému by videa působila profesionálněji.
- Snížit množství nesmyslného odpadu. To má v úmyslu britské Tesco, které chce do roku 2019 zakázat nerecyklovatelné plastové obaly na produktech své vlastní značky. Podobné kroky zvažuje i řetězec v Česku.
- E‑shop CZC má novou reklamu, ve které si trošku utahuje z Alzy a jejího zeleného maskota. Mrkněte se.
Interní novinka z BESTETO: v pátek jsme si dávali do nosu (ale nebojte, jenom obrazně). Měli jsme pizza pátek! Vše opět padlo za rekordní čas — po 14 pizzách se slehla zem během 15 minut.
A to by bylo za minulý týden vše. Těšíme se zase příště!
BESTETO
28. 05. 2018
Komentáře (0)