Nezapomeňte si přečíst pravidelnou várku marketingových novinek. Co se stalo nového?
- Nelenili jsme a vyrazili do Prahy na první ročník veletrhu Ecommerce Expo. Podívejte se, jak jsme se měli a kdo z nás Besteťáků ztratil v tomto velkoměstě čepici.
- BESTETO univerzita neustává a přináší nový díl. Tentokrát o Heurece. Naučte se, jak s ní pracovat.
- Na obzoru je další PPC na stojáka. Přijede k nám PPC specialistka Veronika Brindzová. Více informací najdete tady.
- Díky Heurece jsme se dostali k parádním číslům, která porovnávají slovenskou a českou e‑commerce. Nenechte si je ujít.
- Mergado přichází s novými workshopy. Zjistíte třeba, jak na automatický bidding s Bidding Fox.
- Zboží.cz mění od března 2018 cenu za proklik. Více informací najdete tady.
- Shoptet se připravuje na nástup GDPR. Napsal článek o tom, co znamenají tato tajemná čtyři písmenka pro e‑shopaře, kteří používají Shoptet.
- Pokud vás zajímá, jak se dělá marketing v nejznámějším fast foodu na světě, pusťte si tento rozhovor na MladýPodnikatel.cz.
- Tyinternety.cz přináší zajímavou infografiku, která zachycuje, jak se od roku 2014 vyvíjí návštěvnost webových stránek z mobilů.
- Ze světa sociálních sítí přichází s novinkou Instagram — firmám umožní plánování příspěvků, ovšem z jiné aplikace.
- Alza láme rekordy. Minulý rok se její tržby vyšplhaly na 21 miliard.
- Jaké reklamy se Čechům v roce 2017 líbily na Youtube nejvíc? První místo mají AquaBabes, následuje T‑mobile.
- Facebook má novou vychytávku — do příspěvku můžou uživatelé přidat “seznam”, který jde využít podle libosti.
To by bylo tentokrát vše.
Přejem vám pohodový a úspěšný týden!
Chcete mít přehled o tom, co je v BESTETO nového? Řekněte si o náš newsletter, rádi vám ho pošleme.
05. 02. 2018
Komentáře (0)