Venku už začíná přituhovat, tak se pojďte ohřát u žhavých marketingových novinek.
- BESTETO bylo na Shopcampu. Napsali jsme o tomto výletě poutavou foto reportáž.
- Život je změna a ta se nevyhla ani našemu BESTETO newsletteru. Ten jsme aktualizovali o nové desatero pro e‑shopy. Chcete se na něj mrknout? Stačí se přihlásit.
- Pan Mergado pořádá festival! Konat se bude v brněnské Nekavárně. Stavte se.
- Kdo by nechtěl válet na sociálních sítích. Kazma to umí. Jak uvedl Forbes, vyšvihl se do první desítky těch nejsledovanějších v Česku.
- Není iPhone jako iPhone. Ten poslední je podle Forbesu přímo revoluční. Více info najdete tady.
- Mladypodnikatel.cz píše o tom, jak využít konkurenci při budování vlastního e‑mail marketingu.
- Rozhovor se zakladatelem Aukra Václavem Liškou přináší Tyinternety.cz. Téma se točí okolo změn, se kterými tento portál přišel, stejně jako okolo Facebook Marketplace či Amazonu.
- Lidl proniká do e‑shopových vod i v Česku. Zkušební provoz zatím testuje na spotřebním zboží a pouze u svých zaměstnanců.
- Víte, co všechno umí Facebook Analytics? Píše o tom Newsfeed.
Interní novinka z BESTETO? Pořádali jsme šipkový turnaj! Všichni (svým způsobem) zazářili a zpestřili si tak čtvrteční pracovní odpoledne.
Chcete mít přehled o tom, co je v Bestetu nového? Řekněte si o náš newsletter, rádi vám ho pošleme.
15. 09. 2017
Komentáře (0)