Tento týden máme přehled novinek nabitý opravdu hodně. Vlastně jsem při jeho sestavování plný emocí natolik, že se mi nedaří smysluplně uspořádat co je důležitější a co méně. Tak je vysypu za sebou, jak to jde. A vy si své hvězdy vyberte. Je rozhodně z čeho.
- Seznam.cz koupil podíl v Zavezu.cz.
- Oracle koupil Apiary.
- Petra Vymětalová popsala novinky ve spotřebitelských soutěžích.
- Heureka přešla na https.
- E‑shopy diskutují o EET. Diskuse s Honzou Vetyškou na Ihned.cz. Následně se platební brána GoPay nechala slyšet, že podporu EET nasadí. A to tak, že neplátci DPH nebudou muset dělat de facto žádné změny.
- Shopsys získal investici.
- Screaming Frog SEO Spider vydal verzi 7.0.
- Sklik vydal novou verzi API.
- Vyšly nové verze oblíbených aplikací Feed Image Editor a Data Owl.
- Sun-Shop nasadil podporu zákaznických recenzí Google — konkurenta Heureka Ověřeno zákazníky.
- Mapy.cz vypustily další balík novinek.
- Google zařadil do výsledků vyhledávání informace o „délce čekání u pokladny v obchodech (v ČR)“. Data bere z mobilů s Androidem.
- Brno bude spolupracovat s tvůrci navigace Waze. Předávat si budou data o dopravě, uzavírkách atp.
- Zveme Vás na třetí PPC na stojáka. Tentokráte o produktových reklamách na Facebooku.
27. 01. 2017
Komentáře (0)