Každá pátá koruna, kterou české e‑shopy utrží, je z návštěvnosti z vyhledávačů zboží. To je víc než z neplaceného vyhledávání, přímých přístupů, mailingu nebo sociálních sítí. Pojďme se podívat, který z vyhledávačů zboží e‑shopům dokáže vydělat na luxusní fáro a ze kterého nezískáte zákazníka, i kdybyste se postavili na hlavu.
Při sestavování reportů pro klienty mne uhodil do očí zánovní zdroj návštěvnosti e‑shopů. Jmenuje se Sleviště.cz a protože jsou výsledky u některých e‑shopů zajímavé, rozhodl jsem se o této službě zjistit podrobnější informace.
Pokud se dlouhodobě věnujete nějaké činnosti, získáváte nejen cenné zkušenosti a zajímavé zakázky, ale v případě internetového marketingu se dostanete i k zajímavým datům. Protože v Bestetu se věnujeme e‑shopům a inzerci ve vyhledávačích zboží, máme možnost se s vámi podělit o srovnání největších českých zbožáků.
Pravé marketingové běsnění se spouští s blížícími se Vánocemi. Internetové služby vylézají na billboardy, vstupují do televize, ve snaze ukrojit maximální koláč z reklamních rozpočtů. A do toho Seznam postupuje se svým novým vzhledem vyhledávání. Shrňme to podstatné v bodech:
Zářijové termíny školení optimalizace inzerce ve vyhledávačích zboží, které připravujeme společně s panem Mergadem a Medio akademií, se blíží. A tak bych rád shrnul, jaké novinky v programu vás čekají.