TYP KLIENTA:
Mironet je jedním z největších českých prodejců informačních technologií a elektroniky, který na českém trhu působí od roku 1996. V jejich sortimentu najdete počítače, telefony, notebooky a herní konzole, domácí elektroniku, zahradní techniku, nářadí pro kutily i hračky.
Zboží si zákazníci mohou vyzvednout i osobně na jedné z jejich 17 kamenných poboček.
CÍL:
Mezi hlavní cíle patřilo udržení nákladovosti v rámci únosnosti a zároveň maximalizace počtu objednávek.
JAK NA TO BESTETO ŠLO:
Nejdříve jsme začali optimalizací biddingových strategií na všech vyhledávačích zboží a editací dat v produktových feedech. Poté jsme spárovali veškeré produkty.
REFERENCE:
S Bestetem spolupracujeme na optimalizaci a pravidelné správě inzerce na vyhledávačích zboží. Výsledkem je růst tržeb v desítkách procent.
Filip Dvořák, PPC specialista Mironet.cz
NÁSTROJE, které s prací pomohly:
Při automatické optimalizaci výše cpc využíváme Bidding Fox a Bidding Fox elements.
Feedy upravujeme pomocí editoru produktových dat Mergado.
Komentáře (0)