Nekonference 2018: Když si pojistíte den střepy, tak to přece musí vyjít. Aneb report ze dne padajících sklenic

Zrecyklovali jsme papíry s programem, uklidili zbylé propisky a naše oranžové rollupy s puzzlíky zase na nějakou chvíli schovali. Poslední dozvuky včerejší Nekonference budou ale ještě chvíli znít. V tomto článku, ve fotkách nebo videu. Tak se pojďme v reportu podívat na to, jak nám s vámi bylo na včerejší marketingové středě dobře.

Ten umí to a ten zas tohle

A všichni dohromady udělají moc. Přesně takto bychom popsali brzké ráno, kdy jsme měli za rekordní půl hodinu nachystat prostory k tomu, aby mohly přivítat první účastníky. Náš BESTETO tým společně s Mergadem a lišáky z Bidding Foxu se tohoto úkolu nezalekl a s vervou jsme se pustili do příprav. Ty postav rollupy, ty vylep papírky s programem, nachystej něco malého na zub. Pracanti létali ze strany na stranu, a tak jsme mohli s hlavou hrdě vztyčenou začít od 8:30 hod rozdávat úsměvy prvním příchozím.

První příchozí letošní Nekonference spolu s Besteťáky

Poprvé v Impact Hubu

Říkali jsme si, jak účastníci zareagují na úplně nové prostory a jak se v nich budeme cítit my i spíkři. Naštěstí vše dopadlo ještě lépe, než jsme se odvážili doufat. V konferenční místnosti Impact Hubu bylo oproti rozpálenému venku příjemně chladno, a tak všichni mohli s chladnou hlavou vstřebávat informace od přednášejících. Po úvodním slovu náčelnic a přímé demonstraci GDPR cenzury s pomocí kartonů se slova ujal první přednášející Vláďa Přichystal. A tak jsme rozjeli celý den, během kterého se představilo 7 spíkrů

Ukázka pro všechny plaché duše, které by se odmítaly fotit nebo točit. Řešení? Použij náš GDPR karton!

Že útočí mladí markeťáci na naše místa?!

Den letěl rychlostí blesku, takže jsme se ani nenadáli a byla tu panelová diskuse. Vzal si ji na povel Pavel Rusinský z Mergada, který měl pro spíkry osvěžující otázky. Kromě toho, na co se těší tento rok v e‑commerce, se jich zeptal například na to, jak vnímají dnešní mladé markeťáky, kteří možná útočí právě na jejich místa. Naši zkušení spíkři se nenechali rozhodit a s důvtipem pobídli mladé odvážlivce, aby se nebáli a ukázali, co v nich je. Nikdo z publika se však k tomuto kroku neodhodlal, a tak všech 7 spíkrů zhodnotilo svoji pozici jako neohroženou.

Ohrožují nás mladí markeťáci? Kdeže, mohli by naopak být vidět a slyšet víc

 

Teď samozřejmě vtipkujeme, ve skutečnosti například Milan Šmíd vyzval mladé markeťáky, aby se nebáli na konference nejenom chodit, ale také na nich aktivně přednášet. Protože se přeci pořád nechceme dívat na ty stejné přednášející, no ne? Takže vzkaz od Milana pro všechny mladé a nadějné: nebojte se být vidět i slyšet.

Statistiky z letošní Nekonference 2018

Ještě předtím, než vám všem poděkujeme za to, že jse k nám dorazili, pro vás máme několik veledůležitých čísel:

  • 30 min. Přesně tolik minut měli spíkři na své prezentace včetně diskusí. Náčelnice jsme byly přísné, nikomu jsme nedaly ani minutu navíc. Tímto jim děkujeme, že se na nás dokázali usmívat i poté, co jsme na ně s vervou mávali, že jim zbývá jenom 5 min do konce.
  • Asi co 10 min se Hubem ozvalo padání sklenic, občas ještě naplněných vodou (jojo, odložení sklenic pod židli je prostě vždycky adrenalin). O zábavu a cinkání skla o podlahu bylo tedy postaráno.
  • 1 rozbitá sklenička hned po ránu od náčelnice Alex. Hrdě jsme ji poplácali po rameni, protože nám tím na celý den pojistila, že to všechno dobře dopadne, protože přece střepy a štěstí, znáte to. 
  • 15 banánů, po kterých se slehla zem nejdřív z celého občerstvení, které jsme nachystali.
  • 10 jablek, asi 5 hrstí arašídů a několik slaných tyčinek, které nám po skončení zbyli, odnesl náš PPC specialista Honzík do Armády Spásy, která je hned za rohem (jsme na něj patřičně hrdí).
  • 1 plná taška papíru a odpadkový koš s plastem. Vše poctivě roztříděno a vyneseno.
  • 2 prezentéry, které se spolu rozhodly držet basu a přestali fungovat. Jeden z nich si to naštěstí po chvilce rozmyslel.
  • 3 poctivě “vyžrebovaní” šťastlivci, kteří si můžou užít 3 besteťácké hodiny dle svého výběru zdarma. 
  • Spooooustu vypité kávy, kterou si markeťáci připravili v samoobslužném baru o patro výš. 
  • 9 statečných markeťáků, kteří to s námi táhli na stojáka i na sedáka Na stojáka do pokročilých večerních hodín. 

Prezentace 7 spíkrů

Na letošní Nekonferenci jste mohli slyšet přednášet: 

  • Vláďu Přichystala (BESTETO)
  • Milana Šmída (Zboží.cz)
  • Davida Cikánka (Expando)
  • Pavla Rusinského (Mergado)
  • Radka Hudáka (Shoptet)
  • Marka Brumlicha (Heureka)
  • Jirku Guňku (Bidding Fox)

Všechny prezentace jsme nahráli na jedno místo a najdete je tady. Brzy na našem blogu přibudou i videa z prezentací, tak se k nám nezapomeňte čas od času podívat.

Děkujeme, že jste byli skvělí

Včerejší Nekonferenci jsme si fakt užili. Celý den panovala pohodová atmosféra a my se tak ujistili v tom, že pořádat podobné akce má smysl. Za to, že ani posedmé nedošel naší Nekonferenci dech, děkujeme vám!

Těšíme se na příští rok.


Vrchní náčelnice Nikča + Alex

Moc děkujeme všem, kteří s námi strávili letošní Nekonferenci. Už teď se těšíme na příští rok.

Chcete mít přehled o tom, co je v BESTETO nového? Řekněte si o náš newsletter, rádi vám ho pošleme.

07. 06. 2018

Témata:

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.