Nekonference 2019: Šance se poučit z chyb ostatních dřív, než je uděláte sami + prezentace k tomu

Aneb proč logo připomíná spodní prádlo, jak nedělat grafické peklíčko a co dělat, abyste nevypustili duši. Letos řečníci na 6 prezentacích a 1 workshopu ukázali, že se nemusíte bát o svých chybách mluvit. Může to pomoct někomu dalšímu a vy si zlepšíte karmu.

Je ráno a náš rozespalý tým se schází před Impact Hubem. Je to tady! Organizace Nekonference je hlavním tématem pro BESTETO už půl roku, a tak si všichni přejí, aby se povedla (a taky aby o ní už zase aspoň dalšího půl roku neslyšeli). Všichni ví, co mají dělat, a během půl hodiny je všechno na svém místě – čekáme na první účastníky.

Chystání na Nekonferenci je v plném proudu a my se dnes poprvé pyšníme novými tričky

Musíte se umět zasmát sami sobě

Nikča s Verčou moderují celou akci jako profíci. Letošním tématem jsou faily. Jsme rádi, že se našlo pár odvážných, kteří se nebáli mluvit o svých přešlapech. První přiznání přichází od Honzy Kotka z Heureky. Honza dokázal publikum rozesmát hned ze začátku a celá akce pokračuje v dobré náladě, kdy na sebe s humorem a nadsázkou postupně všech 7 spíkrů prozrazuje svoje chyby.

Prezentace byly na jedničku a nadšené publikum odměnilo řečníky zaslouženým potleskem

Když se dobře bavíte, čas letí rychle a najednou je na řadě poslední přednáška Nekonference od Vládi. Po ní se schází na pódiu všichni řečníci, aby diskutovali s Michalem o tom, jak (a jestli vůbec) je možné udržet krok s dnešní rychlou dobou. Dobrou zprávou pro nás je, že všichni zůstávají optimisty. A to navzdory hrozbě, že nás začnou nahrazovat roboti.

Kdo vydržel až do konce, určitě nelitoval. Hosté se během panelové diskuze rozpovídali o jejich názoru na automatizaci v marketingu i o tom, co se naučili ze svých chyb.

Konferencí to nekončí…

Máme radost, že se řečníci přidali na zasloužené after pivo, protože na obrubníku na Jakubském náměstí je networking mnohem zábavnější.

To byla ve zkratce Nekonference 2019 a my si můžeme vydechnout…nebo začít přemýšlet, jak to udělat příští rok zase o trošku líp.

Letos vám řečníci na 6 prezentacích a 1 workshopu ukázali, že se nemáte bát o svých chybách mluvit. Může to pomoct někomu dalšímu a vy si tím zlepšíte karmu. Jestli vás mrzí, že jste u toho nebyli, sledujte náš blog – brzy se na něm objeví videa z přednášek i rozhovory s účinkujícími.

Kdybyste si chtěli připomenout, o čem se mluvilo, můžete si znovu projet všechny prezentace. Na našem Facebooku se podívejte na fotky z fotokoutku – pokud se na nějaké poznáte, označte se.

Pár hlubokých myšlenek na závěr

Jan Kotek — Heureka

U Honzovy prezentace se všichni docela nasmáli. Mluvil totiž o tom, jakou zpětnou vazbu občas dostávají od e‑shopů a že jí vlastně někdy moc nerozumí. A není divu, když jim dojde třeba tato odpověď:

“Ta šedivá nesedí k oranžové a modré. Chtělo by to základ v kobaltové metalíze v kombinaci s tyrkysovou a lososově-pomerančovou.”

Zajímavost je, že Heureka obnovila registrační formulář a hodně ho zjednodušila. Z původních (teď vám řekneme orientační čísla) asi 20 položek je solidně zredukovali o staré a ne úplně smysluplné otázky (třeba číslo ICQ).

Jiří Guňka a Natália Saganová — Bidding Fox a Mergado

Natálka (Mergado) a Jirka (Bidding Fox) už mají zkušenosti s tím, že představa a reálný výsledek se někdy dost rozchází. Třeba když vaše firemní logo díky facebooku vypadá jako spodní prádlo. I přesto jejich hlavní vzkaz pro vás je, abyste se nebáli začít. Je lepší učit se tvořit obsah za pochodu jen s pomocí telefonu, než čekat na ideální podmínky.

Andy Pavelcová — FITFAB Strong

Andy (fitfabstrong.cz) se s námi podělila o faily ze světa právníků: buďte opatrní při využití obrázků z fotobanky a zamyslete se, jestli vaše vtipná reklama je i legální – ušetří vám to spoustu peněz a trápení!

David Svoboda — Design Restart

Brňák David Svoboda z Design Restart to vzal z jiného konce – na pomoc si půjčil náš roll up a pustil se do názorné ukázky —  co je na něm dobře a špatně . Naštěstí jsme jeho zkouškou prošli :-) Teď už víme, že pro grafika je důležité: nezačínat u počítače, brainstorming, zkracovat a testovat. A občas použít oči jako vlastní nástroj, přimhouřit je a zjistit tak, jestli je výrazný jenom jeden prvek, anebo jich je až moc.

Na prezentaci se podívejte TADY.

Veronika Brindzová

Verča  vzkazuje: Ještě dnes si zkontrolujte, kdo má oprávnění k vašim účtům! A jednoduchá, ale moc dobrá rada pro spouštění kampaní zní: nespouštět je totálně unavená!

Zdeněk a David — Creepy Studio

Husí kůži jsme měli při prezentaci ducha z Creepy.cz. Rada se záhrobí: Dejte si pozor, abyste u tvorby webu nevypustili duši. Domlouvejte si s klientem cíle, nebojte se je průběžně měnit a na začátek se dohodněte na orientačním budgetu + případné navýšení o změny, které nejspíš přijdou. Abyste pak nepracovali zadarmo a nebláznili se z toho.

Vladimír Trevisan — BESTETO

Při přechodu webu dodržujte jednoduchý checklist, třeba tento. Složité nejsou potřeba, říká Vladimír Trevisan. Vyhnete se tak různým nedorozuměním s klientem (třeba typu “Já myslel, že to uděláte vy!”).

Kdyby vám bylo po nás smutno

Nekonference 2019 skončila, ale my vás rádi uvidíme znovu i dřív než za rok. Pořádáme zajímavé akce a školení pro markeťáky a e‑shopaře v BESTETO Nekavárně.

Moc děkujeme všem, kteří se přišli podívat. Nebylo vás málo a jsme rádi, že ze všech marketingových akcí jste si vybrali strávit svůj čas právě na naší.

Váš nováček v týmu Maruška

Marie Krčková
Marie Krčková
10. 06. 2019
Maruška vytvářela pro BESTETO články a posty jako Content specialista. Nedávno ale posílila sestavu PPC týmu a svými texty láká k utrácení zákazníky v online světě. Nikdy ji neuvidíte zamračenou a bez jejího psa Morrise. 

Témata:

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.