Martin Čtvrtníček je dalším hostem našeho podcastu. Tentokrát jsme si společně povídali o tom, jak správně provést optimalizaci webu, aby e‑shopař dosáhl požadovaných výsledků. To, že je SEO dlouhodobá záležitost a není to otázka dne ani týdne už jistě všichni víte. V podcastu se dozvíte například to, proč je pro e‑shopaře SEO důležité a kdy by se na něj měli zaměřit.
Pokud se už v SEO alespoň trošku orientujete a základy máte v malíčku, mohl by vás zajímat díl s Tomášem Gregorovičem o optimalizaci obrázků pro web.
Co se v podcastu dozvíte?
- 00:10 Co je to SEO neboli optimalizace pro vyhledávače.
- 00:50 Jak dlouho trvá vytvoření analýzy klíčových slov, co všechno nám tato analýza dokáže dokáže prozradit a jak s těmito daty může e‑shopař dále pracovat.
- 02:07 Jaké je optimální množství znaků pro popis kategorií/produktů a co všechno by měly tyto popisky obsahovat.
- 05:11 Co když se kategorie už ve vyhledávání zobrazují. Lze je ještě nějak vylepšit?
- 06:23 Měli by být e‑shopaři aktivní i na platformách jako je Google My Business a Firmy.cz?
- 07:25 Měli by mít firmy účty na sociálních sítích — Facebook, Instagram, atd.?
- 08:25 Co vše tedy může copywriter nebo člověk, který články píše v SEO ovlivnit? A na co by si měl dát pozor?
- 12:30 Umělý linkbuilding vs. poctivá cesta.
- 15:12 Má smysl navazovat kontakty s novináři a různými online magazíny?
- 18:28 Jak lze měřit úspěšnost zmínek.
- 20:03 Co vše by si měl e‑shopař z dlouhodobého hlediska na webu kontrolovat a na co by si měl dát pozor.
Podcast
Je něco, co by vás zajímalo, ale v podcastu to nezaznělo? Potřebujete pomoct s optimalizací? Neváhejte nás kontaktovat.
20. 01. 2022
Komentáře (0)