Oranžáda podcast s Martinem Čtvrtníčkem o SEO a linkbuildingu

Martin Čtvrtníček je dalším hostem našeho podcastu. Tentokrát jsme si společně povídali o tom, jak správně provést optimalizaci webu, aby e‑shopař dosáhl požadovaných výsledků. To, že je SEO dlouhodobá záležitost a není to otázka dne ani týdne už jistě všichni víte. V podcastu se dozvíte například to, proč je pro e‑shopaře SEO důležité a kdy by se na něj měli zaměřit.

Pokud se už v SEO alespoň trošku orientujete a základy máte v malíčku, mohl by vás zajímat díl s Tomášem Gregorovičem o optimalizaci obrázků pro web.

Co se v podcastu dozvíte?

  • 00:10 Co je to SEO neboli optimalizace pro vyhledávače.
  • 00:50 Jak dlouho trvá vytvoření analýzy klíčových slov, co všechno nám tato analýza dokáže dokáže prozradit a jak s těmito daty může e‑shopař dále pracovat.
  • 02:07 Jaké je optimální množství znaků pro popis kategorií/​​produktů a co všechno by měly tyto popisky obsahovat.
  • 05:11 Co když se kategorie už ve vyhledávání zobrazují. Lze je ještě nějak vylepšit?
  • 06:23 Měli by být e‑shopaři aktivní i na platformách jako je Google My Business a Firmy.cz?
  • 07:25 Měli by mít firmy účty na sociálních sítích — Facebook, Instagram, atd.?
  • 08:25 Co vše tedy může copywriter nebo člověk, který články píše v SEO ovlivnit? A na co by si měl dát pozor?
  • 12:30 Umělý linkbuilding vs. poctivá cesta.
  • 15:12 Má smysl navazovat kontakty s novináři a různými online magazíny?
  • 18:28 Jak lze měřit úspěšnost zmínek.
  • 20:03 Co vše by si měl e‑shopař z dlouhodobého hlediska na webu kontrolovat a na co by si měl dát pozor. 

Podcast

Je něco, co by vás zajímalo, ale v podcastu to nezaznělo? Potřebujete pomoct s optimalizací? Neváhejte nás kontaktovat.

20. 01. 2022

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.