Z našeho posledního výletu do Prahy jsme nemohli odjet bez jedné konkrétní návštěvy: hurá směr Shoptet! Zajímalo nás třeba to, jak funguje mezi e‑shopaři dobře známá skupina na Facebooku Shoptet poradna s více než 7 000 členy, jestli má nějaké hejtry a jaký má pro tuto firmu význam. Nasaďte sluchátka do uší, Oranžáda podcast je tu.
Na čumendu do nových kanceláří a vykládání o Shoptet poradně
S marketingovým ředitelem Radkem Hudákem jsme se setkali v komplet nových kancelářích Shoptetu. Zasedačky se na podcast osvědčily, tentokrát nás nerušily žádné kávovary, jak tomu bylo v jednom z posledních podcastů. Takže se nemusíte bát, žádné nečekané zvuky pro vás v záloze nemáme.
Co se dozvíte v podcastu:
- Jaké byly začátky Shoptet poradny, odjakživa to tam žilo tak jako dnes?
- Ovlivňuje nějak skupina to, co Shoptet dělá?
- Co znamenají pátky platebních bran?
- Čím to je, že jsou členové ve skupině tak aktivní?
- Jak si rozdělují práci ve skupině, kolik lidí ji má na starost a kolik to zabere času?
- Jak se vypořádávají s hejtry?
Podcast
Přejeme příjemné poslouchání a pokud máte zpětnou vazbu k našemu podcastu, budeme rádi, když nám napíšete do komentářů. Anebo si rovnou poslechněte minulé díly Oranžády, třeba:
Komentáře (0)