První díl podcastu roku 2024 je konečně venku! My jsme si do něj tentokrát pozvali Vojtu Prokeše, spoluzakladatele výzkumné společnosti Behavio, který se rovněž věnuje měření podvědomého myšlení a emocím v reklamních kampaních.
Poslechněte si, co Vojta radí podnikatelům při budování značky a způsobu začlenění dobré emoce do vaší reklamy, kterou si s vámi lidé budou navždy spojovat.
Zážehy z podcastu
Na co jsme se Vojty ptali?
- Jaká byla tvá cesta marketingem?
- Jakým způsobem spolu fungují emoce a reklama?
- Kde se emoce v reklamních kampaních berou?
- Jakým způsobem se emoce v reklamních kampaních měří?
- Proč je dobré tyto emoce měřit?
- Jakou sílu mají brandové kampaně při budování značky? Jak velkou roli hrají v celkovém úspěchu?
- Negativní emoce v reklamě.
- Negativní emoce v reklamě v ČR.
- Marketing řízený silnou negativní emocí.
- Jak rozlišit ty správné emoce v marketingu?
- SLOVO NA ZÁVĚR: Doporučení tvůrcům reklam a značkám, kteří jsou na začátku kariéry, jakým způsobem by měli přemýšlet nad zapojením emocí do svých reklam.
Podcast
Pokud se chcete dozvědět více, jak psychologie reklamy funguje, poslechněte si náš další podcast s Romanou Mazalovou.
Napadly vás během podcastu nějaké otázky? Neváhejte se nás zeptat v komentářích. :)
Komentáře (0)