Špičkoví odborníci na personalizaci marketingových kanálů v Etneteře vyvíjí technologii Soyka. Na nekonferenci budou povídat o obecných principech personalizace i o svých konkrétních zkušenostech.
O technologii Soyka
- Dlouhodobě sleduje uživatele s cílem vytvořit jeho profil.
- Lze využít pro vylepšení komunikace prostřednictvím:
- e‑mailových newsletterů
- internetových stránek
- call centra
- retargetingu reklam
- V ČR technologii využívá např. Datart.
Připravte si otázky na Etneteru
Připravte si otázky na tým Etnetery, těšit se můžeme přinejmenším na Zbyňka Hrašeho — je to šikovný chlapík se spoustou zkušeností.
Přihlaste se na nekonferenci Personalizace 2014!
10. 04. 2014
Komentáře (1)
Akce je již za námi. Podívejte se na prezentaci, video a fotky z příspěvků Etnetery.