Michal Fanta z Etnetery zahájil nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 obecným úvodem o automatické personalizaci v marketingu na internetu napříč různými technologickými i komunikačními platformami a navázal na to představením produktu Soyka, který Etnetera vyvíjí. Spatřit jej můžeme třeba na stránkách Datartu.
O čem Michal mluvil:
- Úspěšná personalizace je předmětem analytiky, webu, e‑mailu, CRM…
- Soyka se instaluje pro každého klienta zvlášť, na jeho servery či do privátního cloudu Etnetery, to řeší např. uložení citlivých dat bank, telefonních operátorů aj.
- Soyka pracuje především s daty o chování uživatele, nikoliv s cenami zboží, atp.
- Cena Soyky je od cca 10 000 Kč/měsíc.
- Michal ukázal demo Soyky.
- Soyka je napsána v Javě, běží na linuxových serverech a využívá např MongoDB.
Prezentace personalizace obecně:
Prezentace Etnetery:
Video z přednášky Etnetery
Fotky z prezentace Etnetery:
23. 04. 2014
Komentáře (0)