Již se můžete přihlásit na aktuální Nekonferenci. Ta naváže na Reklamu 2014 důrazem na odbornost a osobní diskusi, zaměří se však na moderní témata, které jsme na nekonferencích ještě neměli a přece jsou tak důležitá!
O personalizaci
Že by personalizace obchodní nabídky e‑mailem neměla končit u oslovení, ale de facto celá nabídka být uzpůsobena koncovému čtenáři, to víme všichni. Ale kdo z nás to dokáže v praxi účinně realizovat? A kdo personalizuje uživateli také obsah webových stránek e‑shopu? Přitom jsou na to technologie. A o nich bude následující nekonference.
O automatizaci
Automatizace marketingových procesů jde s personalizací ruku v ruce. Výzva totiž není napsat jeden e‑mail s osobní nabídkou na míru. Výzva je kvalitní e‑maily tvořit tak, že přinesou tisíce objednávek týdně. A k tomu je automatizace nezbytná.
O hostech
Osloveni se žádostí o příspěvek byli odborníci na personalizační technologie, jednodušší e‑mailingové nástroje a také e‑mailový SPAM. To abychom měli pohled z více stran. V době psaní těchto řádek potvrdili účast zástupci gemiusRecommend a českého Persoo. Další budou následovat.
O sponzoringu
Rádi bychom požádali o zvážení finanční podpory Nekonference. Velmi by nám pomohla akci uspořádat. Děkuji.
Pokračujte na stránku o nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 »
Komentáře (0)