Přemýšlíte nad aktivní cenotvorbou, ale pořád si nejste jisti, jak na ni? Pak si určitě pusťte náš nový díl Oranžády s Vláďou Trevisanem ze společnosti Rigoro, která pomáhá e‑shopařům napojovat data od dodavatelů. Vláďa není žádným nováčkem v oblasti cenotvorby. Za celou dobu, co cenotvorbě a věcem okolo ní věnuje, už řešil s klienty spoustu problémů, a tak si troufáme říct, že ho jen tak něco nezaskočí.
TIP! O cenotvrobě jsme se už jednou v podcastu bavili. Pokud vás zajímá, jak na efektivní cenotvorbu na Shoptetu, pak si tento díl nenechte ujít.
Co se v podcastu dozvíte?
- 00:15 Proč a kdy by měl e‑shopař řešit aktivní cenotvorbu a co je jejím cílem?
- 01:22 Hodí se aktivní cenotvorba pro každého e‑shopaře? A jak můžeme poznat, že je na ní e‑shopař připraven?
- 02:05 Jak dlouho trvá příprava na aktivní cenotvorbu?
- 02:38 Co všechno by si měl e‑shopař připravit než se do cenotvorby pustí?
- 03:20 Měly by brát v potaz ceny konkurence?
- 03:41 Nástroje a aplikace
- 05:44 Je potřeba nastavení cenotvorby v aplikaci hlídat? Na co si dát pozor?
- 06:36 Jak vyhodnotit správné nastavení cenotvorby
- 08:10 Tipy pro e‑shopaře
- 08:42 Z jakých zdrojů lze čerpat novinky z oblasti cenotvorby?
Podcast
Je něco, co by vás zajímalo, ale v podcastu to nezaznělo? Napište nám do komentářů.
15. 12. 2021
Komentáře (0)