Oranžáda podcast s Filipem Vašíčkem o tematických zbožácích a biddingu

Nikdo nemá univerzální jednoduchý klíč, podle kterého by šla inzerce na tematických zbožácích optimalizovat. Častým problémem jsou vysoké náklady a strategie skrývání nákladných produktů sice funguje, ale má i svoje nevýhody. Skrývání produktů je hodně časově náročné a nefunguje dynamicky. Něco se ovšem dělat dá. Náš specialista na vyhledávače zboží Filip prozradí, jak se mu daří snižovat celkové PNO u našich klientů s pomocí Bidding Fox Elements (BFE).

Je škoda zaříznout celou kategorii kvůli pár neúspěšným produktům.

Základní nastavení biddingu na tematických zbožácích probíhá buď přes feed nebo v administraci. V administraci systému se nastavuje cena za kategorie. Proto je lepší nastavit cenu ve feedu, který umožňuje jít až na úroveň produktů. Ani tento způsob pořád neřeší, že produkt zůstane skrytý a specialista si musí pamatovat, které produkty skrýval.

V čem je výhoda skrývání produktů Bidding Fox Elements?

BFE vám umožní zadat u produktu podmínky pro skrytí a dobu jejich platnosti. Není díky tomu nutné skrývat celé kategorie, ale jen neúspěšné produkty. Pokud jste navíc ve fázi, že s biddingem nemůžete jít dolů, tato strategie pomůže snížit celkové PNO. Další výhodou je, že produkt dostane druhou šanci. Ve chvíli, kdy přestane splňovat podmínku, vrátí se do hry

Co se v podcastu dozvíte

00:27   Co je to bidding?

00:57   Na kterých zbožácích bidding funguje a jsou tam nějaké rozdíly?

01:45   Jak funguje bidding na Favi, GlamiBianu?

02:56   Jaké vyhledávače zboží máme v Česku?

03:50   Nastavuje se bidding u tematických zbožáků stejně?

12:32   Bidding Fox Elements je novinka?

13:16   Používáte i jiné nástroje?

14:13   Jaké problémy nejčastěji řešíš u klientů?

Podcast

Oranžáda už bude mít 1 rok! Od té doby nasbíral náš podcast na SoundCloudu přes 4 000 přehrátí a k dnešnímu dni přidáváme 22. díl. Díky všem, co nás poslouchají. :)

Na blogu najdete i návod od Filipa. V něm se dozvíte více podrobností ohledně nastavení.

Jestli by vás zajímalo nějaké další téma zaměřené na srovnávače zboží, napište nám do komentářů.

Marie Krčková
Marie Krčková
13. 08. 2020
Maruška vytvářela pro BESTETO články a posty jako Content specialista. Nedávno ale posílila sestavu PPC týmu a svými texty láká k utrácení zákazníky v online světě. Nikdy ji neuvidíte zamračenou a bez jejího psa Morrise. 

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.