BESTETO klub pro e‑shopaře jsme tento měsíc museli zrušit, ale nechtěli jsme vás připravit o zajímavou přednášku od Vladimíra Trevisana o cenotvorbě v Shoptetu, a proto vznikl nový díl podcastu.
Vláďa přišel totiž na to, jak si pomocí více dílků sestavit automatizovaný proces na úpravu ceny podle vašich pravidel. Jednotlivé dílky nejsou jen tak ledajaké kostičky stavebnice — Mergado, Bidding Fox a Bidding Fox Elements toho umí mnohem víc, a tak získáte přístup i k jejich dalším funkcím. To už je slušná nálož za cenu kolem 24 000 Kč ročně za celý balík (cena se liší podle počtu produktů).
Více vám poví Vláďa v podcastu.
Střípky z podcastu
„Data z Heureky jsou dobrý start, jak začít s cenotvorbou.”
„Když dáte šanci této skládačce z více nástrojů, získáte balíček dílků, které mají mnoho dalších funkcí.”
„Podstatná část toho všeho je taky ta, aby se na cenotvorbě dlouhodobě pracovalo a měli jste kvalitní produkt.”
Co se v podcastu dozvíte
00:28 Jaké strategie a obchodní cíle na stanovení ceny mají vliv?
03:08 Existují data, ze kterých se dozvím, jak je na tom konkurence? Kde je získat?
05:23 Co můžu využít při automatizaci cenotvorby?
07:09 Můžeš nám vysvětlit, jak funguje řešení v Shoptetu, které sis odzkoušel?
11:18 Jak často provádět kontrolu procesu?
12:13 Jak se nástroje, které potřebuješ, pohybují cenově a jaká je jejich výhoda?
13:54 Shoptet v sobě nemá doplněk, který by se dal použít?
17:00 Je něco, co bys ještě zmínil, a nepřišla na to řeč?
18:28 Nehrozí, že se s automatizovanou cenotvorbou dostane cena někam, kam nechceme?
Podcast
Pokud se vám zamlouvá proces, který Vláďa popisuje, ale netroufáte si na jeho nastavování, napište nám. Rádi vám pomůžeme.
Komentáře (0)