Dalším hostem našeho podcastu je Ivo Veselý. Ten se v oblasti influencer marketingu pohybuje více než 7 let. Za tuto dobu se mu povedlo získat spoustu zkušeností. Má i vlastní projekty (BloggersRE, Kurzeo) a na jednotlivé spolupráce se dívá nejen jako majitel projektu, ale také jako online marketér. Podílel se na kampaních od známých značek, mezi které patří například ŠKODA AUTO, OREO, Akademie věd ČR nebo Zalando.
Ivo stojí také za projektem Férový influencer, jehož cílem je správné označení spolupráce. Pokud jste také zastánci férové spolupráce, můžete se bezplatně zaregistrovat a stát se členem tohoto projektu.
Influencer marketing vyhledává stále více značek. A není se čemu divit. I když to nemusí nutně znamenat rychlé zvýšení prodejů, díky influencerům můžete budovat svou značku a dostat se do povědomí tisícům uživatelů na sociálních sítích.
Co se v podcastu dozvíte?
- 00:15 Jak dlouho se Ivo věnuje influencer marketingu
- 00:28 Proč se Ivo rozhodl působit v této oblasti online marketingu
- 02:28 Jsou firmy otevřené spolupracovat s influencery
- 04:52 Jaké jsou benefity influencer marketingu
- 07:35 Na jakých platformách se influenceři pohybují
- 09:13 Jak najít influencera pro danou značku
- 11:17 Nástroje pro vyhledávání influencerů
- 12:10 Jak dlouho trvá sjednání podmínek mezi firmou a influencerem
- 14:47 Co dělat, když finální výstup od influencerů nesplňuje podmínky dané firmy
- 17:56 Označení spolupráce
- 27:45 Krátkodobá vs. dlouhodobá spolupráce
- 21:46 Jak vysoké jsou odměny za spolupráci
- 23:17 Jak moc uživatelé nakupují produkty na základě doporučení
- 24:05 Jak zjistit, úspěšnost spolupráce
- 25:15 Nejčastější chyby v influencer marketingu
Podcast
Je něco, co by vás zajímalo ohledně influencer marketingu, ale v podcastu to nezaznělo? Neváhejte nám napsat do komentářů.
Komentáře (0)