Obsah je jedna z věcí, na kterou spousta e‑shopařů zapomíná. Přitom správně nastavená obsahová strategie může každému e‑shopaři přinést spoustu užitku a stovky potenciálních zákazníků. Pokud vás zajímá, jak správně takovou strategii vytvořit a na co si dát pozor, nenechte si ujít náš nový díl Oranžády s Kateřinou Kalivodovou z Obsahovky.
A pokud vás toto téma zaujalo natolik, že byste se rádi dozvěděli více, můžete se přihlásit na workshop od Kateřiny, které bude probíhat 22. března v Praze.
Co se v podcastu dozvíte?
- 00:12 Jaký je rozdíl mezi obsahovým marketingem a obsahovou strategií.
- 01:40 Proč by měli e‑shopaři přemýšlet o obsahové strategii a jak poznají, že ji potřebují.
- 05:55 Obory, pro které jsou obsahové strategie nutností.
- 06:50 Co by si měl e‑shopař připravit než se do obsahové strategie pustí.
- 11:20 Jak správně provést průzkum u zákazníků.
- 15:50 Jak by měla obsahová strategie vypadat.
- 21:30 Co e‑shopaři od obsahových strategií očekávají.
- 22:08 Jak přistupovat k tomu, když si e‑shopaři chtějí psát texty sami.
- 23:28 Na základě čeho se mohou e‑shopaři rozhodnout, na jaké sociální sítě budou svůj obsah publikovat.
- 25:25 Co vše zahrnuje obsahový audit.
- 26:40 Jak správně vyhodnotit obsah na webu.
- 28:50 Jaké je optimální množství článků, které by měl e‑shopař měsíčně publikovat.
Podcast
Je něco, co by vás zajímalo, ale v podcastu to nezaznělo? Neváhejte nám napsat do komentářů.
24. 02. 2022
Komentáře (0)