Oranžáda podcast s Jančou Komárkovou: Optimalizace inzerce s minimem dat a omezeným rozpočtem

PPC na stojákaBřeznové PPC na stojáka #15 bylo tak trochu jiné, větší než obvykle. Během celého dne se u mikrofonu vystřídalo několik skvělých řečníků a jedním z nich byla i naše PPC specialistka Janča, pro kterou to byla na pódiu premiéra.

V podcastu je shrnutá její prezentace z workshopu, kde Janča uvádí konkrétní příklady namísto obecných doporučení. Tento díl určitě doporučujeme všem PPC specialistům nevynechat!

Střípky z podcastu

„PPC specialista by se měl rozhodovat na základě dat, ne pocitů.”

 

„Když je budget nízký, nemá cenu zakládat všechny kampaně světa. Raději mějte pár vyšperkovaných kampaní.”

 

„Bloomartyho model nám pořád někde funguje, přestože řada PPC specialistů má za to, že už je mrtvý.”

Co se dozvíte

00:42   Proč je u inzerce tak důležité data mít?

01:45   Kdy nejčastěji řešíš situaci, že je dat málo?

02:33   Jak do systému data dostat?

04:40   Mohla bys popsat Bloomartyho model?

07:54   Co dělat, když je hlavním problémem omezený budget?

10:51   Když inzerce není tak úspěšná, jako chceme, jsou na vině vždy chybějící data a budget?

12:58   Jak se ti vlastně přednášelo?

12:58   Na co se můžou těšit ti, kteří se k tobě přihlásí na individuální školení?

Podcast

Jestli vás PPCčka zajímají, můžete pokračovat v poslouchání — třeba přeskočte na podcast s Petrem Handlířem o reklamě na Facebooku.

Taky prozradíme, že dalším hostem bude opět řečník z PPC na stojáka #15. Uhodnete který? Svůj tip nám můžete napsat dolů do komentáře.

Marie Krčková
Marie Krčková
14. 04. 2020
Maruška vytvářela pro BESTETO články a posty jako Content specialista. Nedávno ale posílila sestavu PPC týmu a svými texty láká k utrácení zákazníky v online světě. Nikdy ji neuvidíte zamračenou a bez jejího psa Morrise. 

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.