Srovnávače zboží představují jeden z nejkonverznějších kanálů pro malé, střední i velké firmy. Proto byste neměli zapomínat na správné nastavení u všech produktových obrázků, které máte na e‑shopu. Špatný formát, pozadí nebo příliš velká velikost může zapříčinit to, že se vaše produkty ve vyhledávání zákazníkům nezobrazí.
Optimalizaci produktových obrázků by měl každý řešit ještě před tím, než nasadí XML feed do jednotlivých srovnávačů.
Pokud si potřebujete ověřit, zda jsou vaše produktové obrázky v pořádku, vyzkoušejte nástroj audit obrázků, který je pro všechny uživatele zcela zdarma. Práce s ním je naprosto jednoduchá — stačí vložit adresu vašeho XML feedu a vybrat srovnávače, na kterých chcete inzerovat. A pak už stačí jen vydržet. Výsledky obvykle přijdou do 24 hodin.
Co se v podcastu dozvíte
- 00:11 Je důležité se na produktové obrázky zaměřit již na začátku nebo na čase nezáleží?
- 01:16 Jaká jsou kritéria u obrázků? Existuje nějaký univerzální formát, který je vhodný pro všechny srovnávače zboží?
- 04:50 Jaké jsou 3 nejčastější chyby?
- 06:22 Mohou tyto chyby ovlivnit zobrazování ve vyhledávání?
- 07:00 Mohou e‑shopaři využít program nebo nástroj, který by jim pomohl odhalit chyby?
- 08:32 Dá se tento nástroj využít i pro zahraniční e‑shopy?
- 09:23 Co bys doporučil e‑shopařům?
Podcast
Na téma optimalizace obrázků jsme se bavili i s Tomem Gregorovičem. Pokud vám tento díl Oranžády unikl, utíkejte si ho poslechnout.
Doufáme, že jste si dnešní poslech užili. Pokud máte nějaké otázky, neváhejte nám je napsat do komentářů.
Komentáře (0)