PPC inzerce na B2B trhu je téma, o kterém se moc nemluví. Od klasické inzerce se malinko liší, ovšem ne o tolik. Hostem našeho podcastu je tentokrát Tomáš Sýkora ze společnosti Safetica, kde má na starost právě PPC inzerci pro B2B. V podcastu se dozvíte, jak kampaně v B2B fungují, jakou mají úspěšnost a jak je nejlépe vyhodnotit. Pokud vás tento díl zajímá, nasaďte si sluchátka a nenechte si ho ujít.
Co se v podcastu dozvíte?
- 00:14 Jak dlouho se Tomáš věnuje PPCčkám v B2B
- 00:56 Čím jsou kampaně pro B2B trh specifické
- 03:05 Jak nejlépe využít kampaně na B2B trhu
- 04:30 Rozdíly v kampaních (B2B, B2C)
- 06:57 Jak probíhá analýza konkurence
- 07:54 Nevýhody kampaní
- 10:17 Na jakých kanálech se inzerce vyplatí
- 13:00 Na co si dát pozor při inzerci na LinkedInu
- 18:15 Jaké výstupy lze získat z LinkedInu
- 19:42 Jaká je průměrná cena na jednotlivých kanálech
- 22:25 Jak vyhodnotit kampaně
- 24:30 Rada na závěr
Podcast
Je něco, co by vás ohledně inzerce zajímalo, ale v podcastu to nezaznělo? Neváhejte nám napsat do komentářů.
27. 09. 2022
Komentáře (0)