Spolupráce s influencery se v posledních letech těší velké oblibě. Značky se spojují s influencery, aby byly svým zákazníkům co nejvíc na očích a získaly vyšší prodeje. Zní to fajn, ale jako každá jiná spolupráce, i tato by měla být podložena smlouvou. O tom, co vše by smlouva měla obsahovat a na co si dát během spolupráce pozor, jsme se bavili s advokátkou Andreou Voříškovou (Pavelcovou) z advokátní kanceláře eLegal.
Pokud vás zajímá, jak to (ne)dělat, nenechte si na Instagramu ujít profil svetinfluenceru.
Co se v podcastu dozvíte?
- 00:22 Jaké to je být influencer
- 01:24 Proč se lidé dívají na influencery skrz prsty
- 02:44 Na co si dát před začátkem spolupráce pozor
- 05:04 Kde čerpat informace
- 06:06 Jaké typy spolupráce s influencery existují
- 08:33 Co vše by měla obsahovat smlouva s influencerem
- 14:14 Vztah agentura vs. firma vs. influencer
- 15:47 Co dělat, když se do smlouvy neuvedou “nepodstatné drobnosti”
- 18:08 Je vhodné používat vzorovou smlouvu s influencery z internetu?
- 19:49 Co firmám hrozí, když influencer zveřejní post a nedodrží podmínky smlouvy (např. označení placené spolupráce)
- 24:00 Jak by měla vypadat správně označená spolupráce
- 25:42 Existují produkty, které influenceři propagovat nesmí?
- 26:44 Jak se řeší špatně označená spolupráce
- 28:15 Rada na závěr
Podcast
Je něco, co by vás ohledně smlouvy či influencerech zajímalo, ale v podcastu to nezaznělo? Neváhejte nám napsat do komentářů.
12. 07. 2022
Komentáře (0)