Sepsali jsme pro vás několik postřehů, které nás zaujaly na posledním setkání PPC lidu. Tentokrát jsme k nám pozvali Petru Pacákovou z agentury ACOMWARE.
Jak to vypadá s budoucností PPC specialistů?
- Stále více automatizace — podle Petry nepovede ke snižování časových dotací, ale ke změně náplně práce PPC specialisty — stanou se více markeťáky.
- PPC specialisti budou mít více času zkoumat nové věci, nástoje typu Collabim, Marketing miner, Google Optimize, Search Console, Google My Business, Similar web, Google Data Studio a více se věnovat hlubším analýzám.
- Při strukturování kampaní se díky automatizaci upouští od pokročilé segmentace.
- Nedoporučuje se sledovat výsledky automatů příliš brzy, počkejte až bude po fázi učení.
- Při přísnějším cílu si systém sahá po levnějších zákaznících, což jsou ti v remarketingových seznamech, je třeba proto myslet i na akviziční kampaně.
- Pokud nemáte dostatek konverzí, řešte to mikrokonverzemi — například konverze = vložili produkt do košíku.
- Analyzujte, zda vám neklesá počet nových návštěvníků na úkor vracejících se.
CSS systémy
- PPCčkař ani klient nemusí vědět, že jsou jeho produkty v Shopping Ads (SA) propagovány přes CSS.
- Může se tak stát, že jsou klientovy produkty zobrazovány 2x — inzeráty z SA a CSS spolu nesoupeří v aukci!
- Inzerce přes CSS systém vytváří možnosti různých strategií, testování, kdo doručí lepší výkon
Testování webové stránky
- Testujte výkon stránek pomocí Google Optimize, vyměňte například banner a sledujte jak se mění konverzní poměr.
- Lze pohodlně nasadit přes Google Tag Manager.
Brzy doplníme prezentaci i video z přednášky, takže #staytuned.
A dejte nám vědět, jestli se vám na posledním PPC na stojáka líbilo. Uvítáme i tipy, koho pozvat jako spíkra příště.
Komentáře (0)