Během speciální edice PPC na stojáka se podíváme na to, jak PPC reklama funguje u odlišných projektů. Jinak ji vyhodnocuje e‑shop, hotel, cestovka nebo třeba personální agentura. Poslechněte si, jak úplně jinou a přitom stejnou práci dělají vaši PPC kolegové.
Co myslíme tím, že není konverze jako konverze? Sledovat totiž můžete:
- objednávku,
- vyplnění formuláře,
- stažení aplikace,
- přihlášení k odběru (newsletteru atd.),
- provedení rezervace,
- sjednání schůzky…
Kdy, kde, za kolik
- 4. března 2020 v brněnském klubu Alterna.
- Registrace začnou v 8:30 hod a potrvají do 9:30 hod. S přednáškami skončíme v 15:40 hod.
- Vstupné 500 Kč bez DPH/osoba. Poprvé zpoplatňujeme vstup na některou z našich akcí. Je to proto, abychom měli jistotu, že se nám nepřihlásí notoričtí klikači, kteří se nakonec neukážou. Ze vstupného taky plánujeme kromě nutných výdajů (pronájem atd.) přispět na některou z brněnských charit/neziskovových organizací. Ještě vám upřesníme, kam peníze půjdou.
- Jakmile vyplníte přihlášku, pošleme vám potvrzovací mail a během následujících dní i fakturu k zaplacení.
Program a řečníci
Harmonogram celého dne najdete TADY.
- Matěj Konečný, agentura Optimio: V online jde přece vše do puntíku změřit. Ale co realita?
- Jana Komárková, BESTETO: Jak optimalizovat inzerci s minimem dat nebo omezeným rozpočtem
- Petra Pacáková, PPC Bee: Automatizace PPC kampaní pro cestovky
- Adam Vašenda, PPC Bee: Jak zefektivnit vaše PPC kampaně pomocí PPC Bee
- Kateřina Fišerová, Smart Emailing: Jak postavit PPC zpátky na nohy
- Matěj Nosál, herní vývojářské studio Geewa: Mobilní aplikace a hry — instalace, retence, konverze, LTV
- David Polášek, Pošta bez hranic: Sluníčkové konverze
- Ladislav Vitouš, freelancer: Jak pomocí částečných konverzí optimalizovat výkon kampaní a zároveň mít odpovídající data o zisku — Case study z oboru nemovitostí
- Martin Souček a Jan Pořízek, Survio: Jak děláme PPC pro globální SaaS projekt
Přihlášení
Pro registraci nám vyplňte formulář. Díky :)
Komentáře (0)