PPC na stojáka #15 ve velkém: Není konverze jako konverze

Během speciální edice PPC na stojáka se podíváme na to, jak PPC reklama funguje u odlišných projektů. Jinak ji vyhodnocuje e‑shop, hotel, cestovka nebo třeba personální agentura. Poslechněte si, jak úplně jinou a přitom stejnou práci dělají vaši PPC kolegové.

Co myslíme tím, že není konverze jako konverze? Sledovat totiž můžete:

  • objednávku,
  • vyplnění formuláře,
  • stažení aplikace,
  • přihlášení k odběru (newsletteru atd.),
  • provedení rezervace,
  • sjednání schůzky…

Kdy, kde, za kolik

  • 4. března 2020 v brněnském klubu Alterna.
  • Registrace začnou v 8:30 hod a potrvají do 9:30 hod. S přednáškami skončíme v 15:40 hod.
  • Vstupné 500 Kč bez DPH/​osoba. Poprvé zpoplatňujeme vstup na některou z našich akcí. Je to proto, abychom měli jistotu, že se nám nepřihlásí notoričtí klikači, kteří se nakonec neukážou. Ze vstupného taky plánujeme kromě nutných výdajů (pronájem atd.) přispět na některou z brněnských charit/​neziskovových organizací. Ještě vám upřesníme, kam peníze půjdou.
  • Jakmile vyplníte přihlášku, pošleme vám potvrzovací mail a během následujících dní i fakturu k zaplacení.

Program a řečníci

Harmonogram celého dne najdete TADY.

  • Matěj Konečný, agentura Optimio: V online jde přece vše do puntíku změřit. Ale co realita?
  • Jana Komárková, BESTETO: Jak optimalizovat inzerci s minimem dat nebo omezeným rozpočtem
  • Petra Pacáková, PPC Bee: Automatizace PPC kampaní pro cestovky
  • Adam Vašenda, PPC Bee: Jak zefektivnit vaše PPC kampaně pomocí PPC Bee
  • Kateřina Fišerová, Smart Emailing: Jak postavit PPC zpátky na nohy
  • Matěj Nosál, herní vývojářské studio Geewa: Mobilní aplikace a hry — instalace, retence, konverze, LTV
  • David Polášek, Pošta bez hranic: Sluníčkové konverze
  • Ladislav Vitouš, freelancer: Jak pomocí částečných konverzí optimalizovat výkon kampaní a zároveň mít odpovídající data o zisku — Case study z oboru nemovitostí
  • Martin Souček a Jan Pořízek, Survio: Jak děláme PPC pro globální SaaS projekt

Přihlášení

Pro registraci nám vyplňte formulář. Díky :)

Marie Krčková
Marie Krčková
10. 02. 2020
Maruška vytvářela pro BESTETO články a posty jako Content specialista. Nedávno ale posílila sestavu PPC týmu a svými texty láká k utrácení zákazníky v online světě. Nikdy ji neuvidíte zamračenou a bez jejího psa Morrise. 

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.