Je za námi první večerní akce PPC na stojáka. Přednášející byl Karel Rujzl, který mluvil o práci s produktovými kampaněmi. Přednesl své typy o Google Shopping Ads, Sklik produktových inzerátech, DSA a o produktových inzerátech tvořených přes PPC Hit a PPC Bee.
Zajímavosti z celé akce
- Segmentujte. V Adwords je obrovská škála možností, co se dá segmentovat. Od rozdělení inzerce do více kampaní, sestav, produktových skupin přes segmentaci publik až po dělení kampaní pro PC, mobily a tablety.
- Jste agentura? Založte si agenturní účet pro Google Merchant Centru.
- Adwords může zamítnout produkty pro dynamický remarketing na základě porušení pravidel pro inzerci. Sledujte informace o stavu produktů pro search a displey.
- Na úpravu feedu je skvělý nástroj Mergado.
- Pracujte s prioritou kampaní a používejte Bloomartyho. Více na slidu č. 20 v prezentaci.
- V GSA nasaďte RLSA tzn. pracujte s jinou nabídkou za proklik na lidi, co byli u vás na webu. Pozor na správné zaškrtnutí nastavení cílení (pouze nabídka a cíl a nabídka).
- Jak sledovat top a nové produkty? Tip najdete na slidu č. 29.
- Zakládejte DSA. Skvělé výsledky a nenáročná správa.
Prezentace
V tomto roce nás čeká ještě jedna akce PPC na stojáka a to 7. 12. 2016. Prezentovat bude Jirka Lesňák z Sklik a to na téma práce s ppcHITem. Fotky z akce máme na našem Besteto Facebooku a dole pod článkem. Pokud jste fotili, tak budeme rádi, když přidáte fotky do komentářů, pod článek, anebo nám je pošlete na e‑mail.
Děkujeme všem za účast a hlavně Karlovi za super prednášku a parádní tipy na zlepšení produktové inzerce!
09. 11. 2016
Komentáře (0)