PPC na stojáka – Karel Rujzl a produktové kampaně

Je za námi první večerní akce PPC na stojáka. Přednášející byl Karel Rujzl, který mluvil o práci s produktovými kampaněmi. Přednesl své typy o Google Shopping Ads, Sklik produktových inzerátech, DSA a o produktových inzerátech tvořených přes PPC Hit a PPC Bee.

Zajímavosti z celé akce

  • Segmentujte. V Adwords je obrovská škála možností, co se dá segmentovat. Od rozdělení inzerce do více kampaní, sestav, produktových skupin přes segmentaci publik až po dělení kampaní pro PC, mobily a tablety.
  • Jste agentura? Založte si agenturní účet pro Google Merchant Centru.
  • Adwords může zamítnout produkty pro dynamický remarketing na základě porušení pravidel pro inzerci. Sledujte informace o stavu produktů pro search a displey.
  • Na úpravu feedu je skvělý nástroj Mergado.
  • Pracujte s prioritou kampaní a používejte Bloomartyho. Více na slidu č. 20 v prezentaci.
  • V GSA nasaďte RLSA tzn. pracujte s jinou nabídkou za proklik na lidi, co byli u vás na webu. Pozor na správné zaškrtnutí nastavení cílení (pouze nabídka a cíl a nabídka).
  • Jak sledovat top a nové produkty? Tip najdete na slidu č. 29.
  • Zakládejte DSA. Skvělé výsledky a nenáročná správa.

Prezentace

V tomto roce nás čeká ještě jedna akce PPC na stojáka a to 7. 12. 2016. Prezentovat bude Jirka Lesňák z Sklik a to na téma práce s ppcHITem. Fotky z akce máme na našem Besteto Facebooku a dole pod článkem. Pokud jste fotili, tak budeme rádi, když přidáte fotky do komentářů, pod článek, anebo nám je pošlete na e‑mail. 

Děkujeme všem za účast a hlavně Karlovi za super prednášku a parádní tipy na zlepšení produktové inzerce!

09. 11. 2016

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.