V úterý 14. února 2017 jsme se sešli v Nekavárně na akci PPC na stojáka #3. Přečtěte si, co mě nejvíc zaujalo z přednášky Michala Filípka (Business Factory) na téma Produktové kampaně na Facebooku.
Nejzajímavější body z přednášky a následné diskuse:
- Základem a nejdůležitějším bodem inzerce je mít správně naimplementovaný pixel. Správnost ověříte v „Events“, počty uživatelů by měly tvořit trychtýř – nejvíce uživatelů má být v eventu „View content“ a nejméně v „Purchase“.
- Z nepovinných parametrů vkládaných do feedu Michal doporučuje „google category“ a dávat štítky — „labels“. Velikost obrázků posílaných ve feedu pro carousel je nově doporučována na 1200×1200, protože 600×600 vypadá na tabletech hrozně.
- Upravené obrázky zvyšují CTR a snižují cenu za proklik. K úpravě obrázků můžete použít například ROI Hunter (doporučení od Michala) nebo Feed Image Editor (moje doporučení).
- Po nahrání produktového katalogu doporučuje ověřit stav katalogu v diagnostice v Business Manageru, v záložce „All Events“. BM nám ukáže chyby u jednotlivých produktů, které můžeme úpravou ve feedu opravit.
- Produkty Michal doporučuje vždy segmentovat. Výjimka z pravidla je u inzerentů s malou návštěvností na webu.
- Prospecting DPA – možnost cílit dynamické reklamy na jakýkoliv typ publika nejen na návštěvníky webu — ještě asi není dostupná pro všechny účty.
- Vyhodnocení inzerce probíhá buď skrze Google Analytics (jednotný způsob vyhodnocení pro všechny zdroje) nebo skrze FB Pixel — nastavte atribuční model na „after click“.
- Facebook testuje nové formáty – Dynamické Canvas – umožňuje vytváření poutavějšího a kreativnějšího obsahu, více v článku Facebook Canvas umí vytvořit kreativní obsah pro reklamy. Další novinkou, kterou FB testuje, je 360° DPA – video reklamy, více v článku Facebook testuje 360° video reklamy.
Zajímavá je i informace, že klienty Business Factory využívající ROI Hunter jsou především mezinárodní firmy s rozpočty na FB remarketing v řádech alespoň stovek tisíc měsíčně. Pokud máte menší rozpočet, kontaktujte nás. Besteto spravuje inzerci menším a středním českým e‑shopům, které mají v produktových kampaních na Facebooku velké rezervy.
Dělám si poznámky pro tento článek :-)
Komentáře (0)