V úterý 18. dubna 2017 přivítala Nekavárna Lukáše Pítru, který si pro nás připravil přednášku o rešerších pro psaní PPC inzerátů. Přednáška to byla parádní a osobně ji hodnotím velice vysoko. Nebyl jsem sám protože při odchodu jsem pochval slyšel hned několik. Proč? Snad proto, že Lukáš spojil PPC reklamu s pohledem byznys stratéga a zasadil inzeráty do širšího kontextu potřeb zákazníků, fungování byznysu či marketingové komunikace značek.
O čem Lukáš mluvil:
- Pozicování značky
- Výzkumu trhu, analýze konkurence v PPC reklamě
- Nástrojích, které používá (Marketing Miner, SEMRush…)
- Práci u klienta
- Personách
- Business model canvas
- Points of differnce (PODs) vs. Points of poparity (POPs) vs. Points of irrelevance (POIs)
- Komunikaci v PPC reklamě vs. komunikace na cílovém webu
- …a další.
Lukášova prezentace:
Fotky z dubnového PPC na stojáka:
25. 04. 2017
Komentáře (0)