Před týdnem jsme pořádali nekonferenci Reklama 2014, na které Petra Brodilová z Googlu představila novou administraci Product Listing Ads. Oficiální spuštění ještě neproběhlo, nicméně v Česku si je již můžeme vyzkoušet.
Staré kampaně vypadaly takto:
Práce s tímto typem byla komplikovanější, rozdělení jste museli provádět v záložce automatické cíle a při vytváření kategorií jste je rovnou neviděli. Nemohli jste ani některé produkty jednoduše vyloučit.
Nový typ vypadá následovně:
A takto vypadá okno s výběrem kategorií, ke kterému se dostanete po rozkliknutí pluska:
Jediným způsobem, jak v rozhraní Adwords zjistit, které produkty zákazníci zakoupili, stále zůstává záložka Dimenze a zobrazení vyhledávacích výrazů. Musíte mít samozřejmě nastaveny konverze, třeba import z Analytics.
Nevýhodou je omezení počtu vlastních štítků na 5 a přiřazení pouhých 1000 produktů ke štítku. Co myslíte, postačují nové PLA nebo byste uvítali ještě něco navíc?
Komentáře (1)
Ke štítku lze přidat více než 1000 produktů, viz. Jan Zdarsa: “Muzes mit 1000 unikatnich hodnot ve stitku ke kazdemu id custom labelu, prirazenych treba k 20000 polozkam...”.