Ze začátku roku 2024 si pro nás Zboží.cz nachystalo pěknou řádku novinek. To, že zboží.cz na produktové kartě v doporučených nabídkách umožňuje zobrazovat až čtyři pozice, již jistě víte. Ale pojďme se podívat na další změny více do hloubky.
Produktové karty
Patříte mezi ty, kteří mají unikátní produkt a zoufale jste se koukali na své osamocené produkty v samostatných nabídkách? Tak zbystřete. Zboží.cz totiž došlo s tím, že produktovou kartu bude mít úplně každý produkt. Unikátní produkty/vlastní značky tak dostávají větší prostor pro svou propagaci. To bylo doteď bez existující produktové karty obtížné.
Produktová karta
V kartě je prostor kromě popisku pro parametry či více obrázků. To by mělo vést k lepšímu konverznímu poměru inzerenta.
Produktová karta
Produktové karty Zboží.cz nově rozděluje na ty manuálně vytvořené a na ty vytvořené automaticky (dříve samostatné nabídky).
U manuálně vytvořeného produktu zůstává nadále důležitý PRODUCTNAME, podle kterého se páruje do karet.
U automaticky vytvořených karet se bere v potaz PRODUCT — ten se také zobrazí v názvu karty. Tady je výhodou, že název produktu můžete vylepšit, jak jen budete chtít a nemusíte se držet specifikace pro PRODUCTNAME (můžete název vylepšit např. o přívlastek + dárek zdarma, apod.). Stále však platí, že název nesmí obsahovat:
- reklamní slogany a superlativy (např. „nejlevnější obchod“)
- nadměrně se opakující klíčová slova či fráze (dvakrát či vícekrát za sebou)
- nadměrnou interpunkci, emotikony, tři tečky a vykřičníky
- informace, které přímo nesouvisí s nabídkou
Za proklik z automaticky vytvořených karet platíte minimální CPC.
Zboží inzeráty
Další příjemnou novinkou jsou tzv. ZI — Zboží inzeráty přímo na Zboží.cz a to ve všech typech zařízení. Formát ZI se zobrazuje na různých pozicích ve výpisu.
Inzerát na Zboží.cz
Tímto krokem reaguje Zboží.cz na poptávku e‑shopů po propagaci nových produktů.
Co s MAX_CPC_SEARCH?
S vymizením samostatných nabídek zanikla i možnost posouvat pomocí MAX_CPC_SEARCH tyto samostatné nabídky v kategorii nahoru. MAX CPC SEARCH využijeme nyní v ZI — jak na Seznamu, tak i na Zboží.cz.
Uživatelská vylepšení
Vylepšení můžete vidět jak na straně návštěvníků, tak i na straně správců kampaní. Uživatelé si můžou recenze prohlédnout rychleji a nemusí se proklikávat na profil obchodu. Rovnou se mohou podívat na negativní nebo pozitivní hodnocení. V administraci je zobrazení výdejních míst ještě přehlednější.
Vizuální změna je i v administraci:
Administrace Zboží.cz
Na podzim přišlo Zboží také s novou funkcí Diagnostika — najdete ji pod záložkou Sortiment. Pokud jste ještě nevyzkoušeli, tak směle do toho!
Řazení produktů
Pozor, co se týče řazení produktů v produktovém detailu, Zboží.cz přitvrdilo. V doporučených nabídkách se již nezobrazí obchod, který bude mít nižší hodnocení než 70%, a také má větší váhu cena produktu. Očekává se, že by to mělo přinést inzerentům návštěvnost vyšší až o 30 %, a tím pádem i více objednávek.
Další faktory při řazení nabídek jsou zmíněny v nápovědě.
Komentáře (0)