Větší prostor pro svou propagaci, lepší konverzní poměr a uživatelské vylepšení. Přinášíme novinky na Zboží.cz

Ze začátku roku 2024 si pro nás Zboží.cz nachystalo pěknou řádku novinek. To, že zboží.cz na produktové kartě v doporučených nabídkách umožňuje zobrazovat až čtyři pozice, již jistě víte. Ale pojďme se podívat na další změny více do hloubky. 

Produktové karty

Patříte mezi ty, kteří mají unikátní produkt a zoufale jste se koukali na své osamocené produkty v samostatných nabídkách? Tak zbystřete. Zboží.cz totiž došlo s tím, že produktovou kartu bude mít úplně každý produkt. Unikátní produkty/​vlastní značky tak dostávají větší prostor pro svou propagaci. To bylo doteď bez existující produktové karty obtížné.

Produktová karta

V kartě je prostor kromě popisku pro parametry či více obrázků. To by mělo vést k lepšímu konverznímu poměru inzerenta.

Produktová karta

Produktové karty Zboží.cz nově rozděluje na ty manuálně vytvořené a na ty vytvořené automaticky (dříve samostatné nabídky).

U manuálně vytvořeného produktu zůstává nadále důležitý PRODUCTNAME, podle kterého se páruje do karet. 

U automaticky vytvořených karet se bere v potaz PRODUCT — ten se také zobrazí v názvu karty. Tady je výhodou, že název produktu můžete vylepšit, jak jen budete chtít a nemusíte se držet specifikace pro PRODUCTNAME (můžete název vylepšit např. o přívlastek + dárek zdarma, apod.). Stále však platí, že název nesmí obsahovat:

  • reklamní slogany a superlativy (např. „nejlevnější obchod“)
  • nadměrně se opakující klíčová slova či fráze (dvakrát či vícekrát za sebou)
  • nadměrnou interpunkci, emotikony, tři tečky a vykřičníky
  • informace, které přímo nesouvisí s nabídkou

Zboží inzeráty

Další příjemnou novinkou jsou tzv. ZI —  Zboží inzeráty přímo na Zboží.cz a to ve všech typech zařízení. Formát ZI se zobrazuje na různých pozicích ve výpisu.

Inzerát na Zboží.cz

Tímto krokem reaguje Zboží.cz na poptávku e‑shopů po propagaci nových produktů. 

Co s MAX_CPC_SEARCH?

S vymizením samostatných nabídek zanikla i možnost posouvat pomocí MAX_CPC_SEARCH tyto samostatné nabídky v kategorii nahoru. MAX CPC SEARCH využijeme nyní v ZI — jak na Seznamu, tak i na Zboží.cz.

Uživatelská vylepšení

Vylepšení můžete vidět jak na straně návštěvníků, tak i na straně správců kampaní. Uživatelé si můžou recenze prohlédnout rychleji a nemusí se proklikávat na profil obchodu. Rovnou se mohou podívat na negativní nebo pozitivní hodnocení. V administraci je zobrazení výdejních míst ještě přehlednější

Vizuální změna je i v administraci:

Administrace Zboží.cz

Na podzim přišlo Zboží také s novou funkcí Diagnostika — najdete ji pod záložkou Sortiment. Pokud jste ještě nevyzkoušeli, tak směle do toho!

Řazení produktů 

Pozor, co se týče řazení produktů v produktovém detailu, Zboží.cz přitvrdilo. V doporučených nabídkách se již nezobrazí obchod, který bude mít nižší hodnocení než 70%, a také má větší váhu cena produktu. Očekává se, že by to mělo přinést inzerentům návštěvnost vyšší až o 30 %, a tím pádem i více objednávek.

Další faktory při řazení nabídek jsou zmíněny v nápovědě.

Veronika Ševelová
Veronika Ševelová
02. 04. 2024
Verča je marketingová konzultantka a kromě toho řeší i zbožáky. Dívá se, jestli všechno funguje tak, jak má, případně navrhuje, co by se dalo zlepšit.

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.