Nekonference “Reklama 2014” je za dveřmi. Už teď víme, že kromě Skliku, Google, Firmy.cz či AdForm dorazí i Etarget. Vloni Etarget program nekonference otevíral a jeho srovnání uživatelů v různých evropských státech bylo parádní.
Pojďme mu proto připravit půdu – přichystejme si šťavnaté otázky, které nás zajímají!
Ilustrační foto, Marcel Vašš a Matej Kolarovský z Etargetu na Nekonferenci “PPC reklama 2013”.
Pár námětů k Etargetu
Aby se vám lépe připravovalo, uveďme si pár zajímavostí o Etargetu:
- spustil podporu RTB a investuje úsilí do rozvinutí této služby,
- zobrazuje reklamy v obsahové síti v 9 evropských státech,
- zobrazuje reklamy na Facebooku,
- už dlouho má retargeting,
- …další je na vás :o)
Tipy na otázky
Pokud se vám otázky honí v hlavě už nyní, napište je prosím do komentáře nebo e‑mailem. Předáme je Martinu Horvathovi, ať se na ně Etarget může připravit co nejlépe.
Na shledanou ve čtvrtek 13. února!
03. 02. 2014
Komentáře (0)