V listopadu proběhla akce od Seznamu, které se zúčastnila naše PPC specialistka Silvi. Co si z akce a přednášek odnesla se dozvíte níže. Přečtěte si, jaká témata zazněla!
Propojení Značky Columbia a Mapy.cz: Netradiční přístup k turistické kampani
Kampaň využila aplikaci Stopař, která zaznamenávala trasu turistů. Propojení umožnilo soutěžení o nejvíce nachozených kilometrů, přičemž vítězové získali slevové kódy na e‑shop Columbia a měli šanci vyhrát další ceny. Výsledkem bylo 3500 zaregistrovaných členů a přes 150 000 nachozených kilometrů během dvou měsíců.
Celá kampaň se zaměřila na odhalení vášně cílové skupiny. Její strategie spočívala v rozkouskování kampaně na menší části a následné poskládání do celku tak, aby efektivně naplňovala stanovené cíle. Tento přístup a následný úspěch kampaně ukázaly, že investice a vysoká očekávání byly oprávněné.
Seznam Talks: Formát propagace úspěšných firem
Druhá přednáška představila nový formát od Seznamu — Seznam Talks. Ten umožňuje firmám vyprávět příběhy o svých úspěších a pádech skrze články, které vizuálně zapadají do prostředí Seznam zpráv. Tímto způsobem lze dosáhnout zájmu čtenářů, kteří vnímají obsah jako klasický článek od Seznamu.
Propojení Online a Offline Kampaní: Úspěch advertoriálů
V další přednášce byla představena úspěšnost advertoriálů, propojujících online a offline formáty s 20 000 čtenáři online a 150 000 offline v deníku Právo. Výhody tištěné inzerce spočívají v možnosti oslovení cílové skupiny, která se běžně na internetu nepohybuje. Seznam nabízí slevy a zajímavé možnosti propojení v případě celoročních kampaní.
Příprava na konec cookies třetích stran: Alternativa v e‑mail marketingu
Předposlední přednáška osvětlila téma konce cookies třetích stran. S nástupem tohoto konce, nedostatkem retargetingu a měření konverzí, se jako nová varianta jeví e‑mail, který už není pouze komunikací, ale také uživatelskou identitou. Seznam již implementuje možnost přihlášení přes svou platformu, nabízející klientům alternativu k tradičním metodám jako Facebook nebo Google.
Značky, jako Alza, Koloshop, Nutrend, Glami a Astratex, již využívají tento přístup a ukázalo se, že nový způsob identifikace uživatelů je stabilní a přenositelný.
Sklik Brand: Vyvolání poptávky a upevnění značky
V poslední přednášce se pozornost přesunula k Brandu. Zde bylo zdůrazněno, že Brand vyvolává poptávku a zvyšuje návštěvnost webu!
Především byl kladen důraz na citát Davida Ogilvyho „Značka je to, co Vám zůstane, když Vám shoří továrna.“
Byli jste tam také? Co vás zaujalo? Podělte se s námi o vaše poznatky, rádi si je přečteme!
Komentáře (0)