Pravé marketingové běsnění se spouští s blížícími se Vánocemi. Internetové služby vylézají na billboardy, vstupují do televize, ve snaze ukrojit maximální koláč z reklamních rozpočtů. A do toho Seznam postupuje se svým novým vzhledem vyhledávání. Shrňme to podstatné v bodech:
- Heureka a Zboží.cz zahájili reklamní kampaně. Heureka v outdooru, Zboží.cz v televizi.
- Heureka spustila lištu pro Firefox a Chrome a hned se nad tím spustila diskuse.
- Seznam rozšiřuje okruh uživatelů, kterým nabízí nový vzhled stránek s výsledky fulltextového vyhledávání.
- Roman Dušek popsal chování generátoru screenshotů pro nové vyhledávání Seznamu.
- Seznam dal k širšímu testování novou podobu svého webmailu.
- Google testuje nový reklamní formát, vyhledávání na cílovém webu v rámci AdWords.
- Hledejceny.cz poskytují svým zákazníkům software pro tvorbu mobilní verze e‑shopu.
- Proběhlo Ostravské OVACOPI.
- Barcamp Ostrava otevřel registraci účastníků.
Příští týden nás čeká třeba Den dopravy zdarma. 25. prosince nás čeká nejbližší odpočinek :)
08. 11. 2013
Komentáře (1)
U Heuréka lišty bych doplnila, že po diskusi ji Heuréka v pátek zrušila.