Zapomeňme na chvilku na aktuální události na Ukrajině a pojďme si společně shrnout důležité novinky uplynulých týdnů, které náš marketingový obor zažil.
- Seznam ukončil testování dlaždicových výsledků vyhledávání.
- Seznam se dohodl na spolupráci s dodavateli smartphonů a tabletů.
- Sklik postupně uvolnil celou řadu menších novinek. Podrobnosti jsou na Sklik blogu.
- Google AdSense publikoval informaci o částce vyplacené partnerům v roce 2013. Prý překročila 9 mld. USD.
- Google spustil nové rozhraní pro produktové kampaně AdWords.
- Yandex připravil vlastní klon Androidu.
- Proběhl „Vsetínský“ Barcamp ve Zlíně.
- Láďa Trevisan se zamýšlel nad výsledky Zboží.cz.
- Láďa Přichystal zrecenzoval Koutek značky na Heurece.
- Pan Mergado spočítal tržní podíly vyhledávačů zboží na Slovensku za rok 2013, uveřejnil výsledky Srovnáme.cz za rok 2013, publikoval videa s návody pro zaokrouhlování čísel a změnu velikostí písmen.
- Připravili jsme prezentace, fotky a videa z nekonference: Etarget, Sklik, Firmy.cz, Adam Jurák, AdForm, Google. A taky souhrnné video.
02. 03. 2014
Komentáře (0)