Jak děláme e-mailing
Mailing není jen o tom jednou za týden poslat newsletter s akcí. Pokud nám svěříte mailing pod naše křídla, postaráme se o následující:
-
Uvítací sekvence
Upoutejte pozornost zajímavým formulářem pro sběr kontaktů a přivítejte nováčky v kontaktním seznamu tak, že si vaše zprávy okamžitě oblíbí. Postaráme se, aby proces od přihlášení po zaslání prvního e‑mailu proběhl hladce.
-
Up sell a Cross sell
Pozorujte, o které produkty se vaše kontakty zajímaly, jaké zboží už mají doma a podle toho doručujte automatizovaný obsah vytvořený přímo na míru, který prodává.
-
Opuštěný košík
Už stačí jen málo a z košíku je objednávka. Tím pomyslným pošťouchnutím může být třeba právě automatický e‑mail, který upozorňuje na opuštěný košík.
-
Hodnocení
V případě, že zatím nesbíráte hodnocení přes Heureku nebo Zboží, se zeptejte na zpětnou vazbu díky automatizované zprávě a požádejte o hodnocení produktu na vašem e‑shopu.
-
Reaktivační kampaně
Ve chvíli, kdy u vás jednou zákazník nakoupí, je 9× větší pravděpodobnost, že nakoupí znovu. Využijte toho.
-
Přání ke svátku/narozeninám
Malý dárek = velká radost. Využijte každou příležitost zlepšit váš vztah se zákazníkem, posílit loajalitu a nenápadně se připomenout.
-
Cílený marketing
I cílený mailing posílejte chytře. Segmentujeme tak, aby byl open rate co nejvyšší a obsah se dostával k relevantním zákazníkům.
Na začátku investujete čas do nastavení různých scénářů, ale v budoucnu vám ušetří čas a budete velice efektivní. Důležité je začít.
Starat se o vás budou
Cena za službu
-
od 3 200 Kč
Úvodní konzultace je zdarma. Během této schůzky společně probereme vaše potřeby a cíle, na základě čehož vám poskytneme doporučení, plán a celkové nacenění naší spolupráce. Minimální rozsah, který má smysl realizovat, jsou dvě hodiny. Nabízíme možnost dlouhodobé spolupráce, stejně jako jednorázových projektů.
Nejčastěji řešíme
Úvodní nastavení e‑mailingového nástroje (SmartEmailing, LeadHub), tvorba šablon, pravidelné odesílání newsletteru, automatizace, vyhodnocení, konzultace.