E‑mailing

Newslettery nepatří do starého železa! V dnešní době dokážete se správně nastavenou strategií pro e‑mailing divy. Díky segmentaci zacílíte sdělení na ty správné kontakty, personalizace dodá vašim sdělením šmrnc a automatizace udělá většinu práce za vás. Když k tomuto mixu přidáte pravidelné kampaně, o objednávky je postaráno. 

Jak děláme e-mailing

Mailing není jen o tom jednou za týden poslat newsletter s akcí. Pokud nám svěříte mailing pod naše křídla, postaráme se o následující:

  • Uvítací sekvence

    Upoutejte pozornost zajímavým formulářem pro sběr kontaktů a přivítejte nováčky v kontaktním seznamu tak, že si vaše zprávy okamžitě oblíbí. Postaráme se, aby proces od přihlášení po zaslání prvního e‑mailu proběhl hladce.

  • Up sell a Cross sell

    Pozorujte, o které produkty se vaše kontakty zajímaly, jaké zboží už mají doma a podle toho doručujte automatizovaný obsah vytvořený přímo na míru, který prodává.

  • Opuštěný košík

    Už stačí jen málo a z košíku je objednávka. Tím pomyslným pošťouchnutím může být třeba právě automatický e‑mail, který upozorňuje na opuštěný košík.

  • Hodnocení

    V případě, že zatím nesbíráte hodnocení přes Heureku nebo Zboží, se zeptejte na zpětnou vazbu díky automatizované zprávě a požádejte o hodnocení produktu na vašem e‑shopu.

  • Reaktivační kampaně

    Ve chvíli, kdy u vás jednou zákazník nakoupí, je 9× větší pravděpodobnost, že nakoupí znovu. Využijte toho.

  • Přání ke svátku/​narozeninám

    Malý dárek = velká radost. Využijte každou příležitost zlepšit váš vztah se zákazníkem, posílit loajalitu a nenápadně se připomenout.

  • Cílený marketing

    I cílený mailing posílejte chytře. Segmentujeme tak, aby byl open rate co nejvyšší a obsah se dostával k relevantním zákazníkům.

Na začátku investujete čas do nastavení různých scénářů, ale v budoucnu vám ušetří čas a budete velice efektivní. Důležité je začít.

Cena za službu

e-mailing
  • od 3 200 Kč

    Úvodní konzultace je zdarma. Během této schůzky společně probereme vaše potřeby a cíle, na základě čehož vám poskytneme doporučení, plán a celkové nacenění naší spolupráce. Minimální rozsah, který má smysl realizovat, jsou dvě hodiny. Nabízíme možnost dlouhodobé spolupráce, stejně jako jednorázových projektů.

    Nejčastěji řešíme

    Úvodní nastavení e‑mailingového nástroje (SmartEmailing, LeadHub), tvorba šablon, pravidelné odesílání newsletteru, automatizace, vyhodnocení, konzultace.