Poznáme se
Než se pustíme do práce, musíme se vzájemně poznat – ať už osobně nebo formou online hovoru. Věříme, že základem úspěšné spolupráce je, abychom si sedli i „lidsky“. Až se s námi podělíte o všechny informace, dostanete od nás návrh spolupráce.
Podepíšeme smlouvu a půjdeme na to
Po podepsání smlouvy vás propojíme s konzultantem, který vám bude v případě potřeby kdykoliv k dispozici. Společně si doladíte zadání, očekávání, cíle a způsob vyhodnocení naší práce. Obdržíte od nás pozvánku do našeho projektového nástroje, do kterého budete moci psát veškeré požadavky. Přidělený konzultant bude mít na starost koordinaci jednotlivých činností a řízení plánů propagace a vy tak budete mít prostor na ostatní činnosti týkající se vašeho podnikání.
Jak probíhá spolupráce
Nejlepší variantou pro obě strany je dlouhodobá spolupráce. Tvorba efektivní propagace není něco, co by se dalo provést přes noc. Je potřeba vytvořit dlouhodobý plán a postupovat krůček po krůčku. Vymyslíme, jak a kde oslovit nové zákazníky nebo jak přesvědčit zákazníky, aby nakoupili u vás a né u konkurence. Pracujeme také s kampaněmi, jež se učí na základě získaných dat. Abyste měli přehled o naší práci, na začátku měsíce od nás dostante slovní i tabulkový report, ve kterém se dozvíte vše, co jsme pro vás za předchozí měsíc udělali.
Vaše cílovka vás uvidí…
Sportovní zboží umíme propagovat na Googlu, Seznamu, Heurece, Zbozi.cz, Facebooku a Instagramu. Pokud to ale bude dávat smysl a bude to odpovídat i vašemu byznys plánu, můžeme jít i s propagací třeba i na LinkedIn, TikTok nebo na zahraniční srovnávače zboží.