Navažme na minulý díl povídání o nekalých SEO technikách, kdy jsme si ukázali příklad skrytého textu, a podívejme se na zoubek další technice, klamnému přesměrování. Vedle definice máme připraven i pěkný příklad z české praxe a otázky pro zvídavé na závěr.
Vítejte u dalšího dílu seriálu o pojmech marketingu na internetu. Navážeme na minulé téma cloaking a představíme si další nekalou techniku optimalizace pro fulltextové vyhledávače, skrytý text. Chybět nebude ani praktický příklad.
V minulém článku jsme si povídali o nekalé technice optimalizace pro fulltextové vyhledávače, zvané cloaking. Vysvětlili jsme si, že spočívá v tom, že webový server vrátí odlišné verze internetové stránky pro uživatele a pro fulltextový vyhledávač. Ukažme si nyní jednoduchý příklad.
Máte pojmy z marketingové branže v malíku? A jste si jistí? Připravili jsme pro vás seriál článků o klíčových pojmech SEO, PPC reklamy a marketingu na internetu vůbec. Vedle pojmů základních se podíváme i na “vychytávky” či nahlédneme do marketingové minulosti. Začneme od několika nekalých technik optimalizace pro vyhledávače, tzv. “black hat SEO”. Jako první se podívejme na cloaking.
V minulém článku jsme si do slovníku zadefinovali pojem cloaking. Nyní si jej ukažme v praxi. Cloaking považují fulltextové vyhledávače Seznam i Google za nekalou optimalizační techniku, tazv. black hat SEO. Stránky, které jej využívají, hledají a následně penalizují. Budeme proto muset dobře hledat. Příklady colakingu V době psaní tohoto článku byly příklady…