Říkáte si, že na Firmy.cz téměř nikdo nechodí a že nemá cenu věnovat této službě svůj čas? Zkusíme vám ukázat, že opak může být pravdou. Věděli jste například, že kromě bezplatné verze existují i placené tarify? V tomto článku se dočtete nejen to, jaké to jsou a v čem jsou jejich hlavní rozdíly, ale i jaké typy kampaní můžete využít a jak vyhodnotit jejich přínos pro vaši společnost.
Před nějakou dobou jsme se na našem blogu zaměřili na katalog firem Firmy.cz, které spadají pod Seznam.cz. V dnešním článku se detailněji podíváme na nastavení firemního zápisu na Google, který zde najdete pod názvem Moje firma. Díky zápisu se budete lépe zobrazovat ve vyhledávání, na mapách Google i na sociální síti Google+.
V loňském roce jsme začali pracovat na úpravách firemního profilu našeho klienta e‑shopu Blancheporte.cz, který se zabývá francouzskou módou a bytovými doplňky. Mezi prvními jsme zkontrolovali nastavení firemního profilu, který se skládá z úvodní fotografie, loga, názvu obchodu, velmi důležitých kategoriích zájmů, popisu a dalších informací. Následně jsme se zaměřili na úpravu inzerce pomocí kampaní – nastavení kategorií zájmů a klíčových slov. Nevynechali jsme ani průběžné sledování tzv. Trendy slov. V tomto článku si postupně představíme změny, které jsme v tomto profilu provedli a na co je důležité se pravidelně zaměřovat.
Velké změny služeb Seznamu odstartoval první apríl 2014. Redesign Firmy.cz s sebou strhl i Mapy.cz. Podívejte se proto, jak vypadaly Mapy.cz před redesignem. Jednou se nám tyto náhledy budou hodit všem, až budeme vzpomínat.