Další rok je za námi a ve vzduchu je opět cítit ta krásná sváteční atmosféra Vánoc. Na pečení vánočního cukroví je sice ještě času dost, ale to stejné se nedá říct o přípravě vašeho webu či e‑shopu. Máme pro vás 8 tipů, jak se nachystat na vánoční sezónu a vytěžit z vánočního shonu maximum.
Stává se, že návštěvníci vašeho e‑shopu občas nedokončí objednávku na první dobrou. Vloží zboží do košíku a pak odejdou. Co s těmito nákupními uprchlíky dělat? Přiveďte je zpátky.
O tom, že pro klienty nastavujeme a spravujeme dynamický remarketing na Facebooku jsme psali již dříve. Proto pro vás mám nyní několik řádků, které vám pomůžou s technickou stránkou věci pro úspěšné spuštění.
Bannery pro všechny produkty e‑shopu s aktuálními cenami a s minimem práce, to je dynamický remarketing Google AdWords. Pokud jej ještě nevyužíváte, přečtěte si víc.
Je dobré si jednou za čas zopakovat základy. Proto jsme v pondělí po pravidelné poradě usedli a opakovali si základní marketingové pojmy. Řeč přišla třeba na rozdíly mezi mediální agenturou a mediálním zastoupením, či oblíbený inbound marketing. Znáte pojmy na jedničku? Stáhněte si slovník, ať víte, jak na tom jste. Jak jsme si opakovali…