Na Favi, Glami a Bianu kvůli specifickým produktům sice inzeruje jen zlomek e‑shopů, ale pro ty “vyvolené” to může být zajímavý zdroj tržeb. Jenže to není tak jednoduché a je několik věcí, co je potřeba znát, aby e‑shopu tyto zbožáky vydělávaly.
Není to tak dávno, co jsme zajeli na návštěvu do pražského Biana. Odvezli jsme si odtud několik postřehů a zopakovali si, co je třeba o tomto zbožáku vědět. Projděte si to s námi.
Prodáváte módu nebo nábytek a uvažujete nad inzercí na specializovaných vyhledávačích zboží? Pak vás nejspíš zajímá, co se vyplatí vědět o Favi, Biano a Glami, které se na tento typ zboží zaměřují.
Každá pátá koruna, kterou české e‑shopy utrží, je z návštěvnosti z vyhledávačů zboží. To je víc než z neplaceného vyhledávání, přímých přístupů, mailingu nebo sociálních sítí. Pojďme se podívat, který z vyhledávačů zboží e‑shopům dokáže vydělat na luxusní fáro a ze kterého nezískáte zákazníka, i kdybyste se postavili na hlavu.