Pozor, pozor, blíží se další akce PPC na stojáka! Těšit se můžete na Ondřeje Zoubka ze společnosti Heureka. Prozradí nám, co to jsou bidovací nástroje, proč se vyplatí je používat a jaká je jejich budoucnost. Pokud vás toto téma zajímá, určitě si nenechte akci ujít! Těšíme se.
Optimalizace nákladovosti na GLAMI, Favi a Bianu je horké téma. Všechny tři systémy přináší vysokou návštěvnost, ale zároveň se umí pěkně prodražit, pokud inzerci necháte žít vlastním životem. Poradíme vám, jak na vysoké PNO vyzrát.
Strategie skrývání nákladných produktů je hodně časově náročná, proto náš zbožákařský tým přemýšlel, jak zjednodušit skrývání nákladných produktů z inzerce. V dnešním podcastu se s vámi podělí o svoje know-how.
Sledovat konkurenční e‑shopy je v dnešní době nutnost a řada podnikatelů si to uvědomuje, ale neví jak. Bidding Fox jim spěchá na pomoc s novými přehledy.
Máme pro vás dobrou zprávu: z letošní Nekonference máme několik rozhovorů se spíkry. Připravilo je Mergado. Poslechněte si první rozhovor s Jirkou Guňkou z Bidding foxu.