O srovnávačích zbožích už slyšel téměř každý. Ne každý však na nich inzeruje. Pokud stále přemýšlíte nad tím, jestli jsou pro vás srovnávače zboží to pravé a zda se vám inzerce na nich vyplatí či nikoliv, připravili jsme si pro vás 5 tipů, které vám pomohou se rozhodnout.
Optimalizace nákladovosti na GLAMI, Favi a Bianu je horké téma. Všechny tři systémy přináší vysokou návštěvnost, ale zároveň se umí pěkně prodražit, pokud inzerci necháte žít vlastním životem. Poradíme vám, jak na vysoké PNO vyzrát.
Strategie skrývání nákladných produktů je hodně časově náročná, proto náš zbožákařský tým přemýšlel, jak zjednodušit skrývání nákladných produktů z inzerce. V dnešním podcastu se s vámi podělí o svoje know-how.
Sledovat konkurenční e‑shopy je v dnešní době nutnost a řada podnikatelů si to uvědomuje, ale neví jak. Bidding Fox jim spěchá na pomoc s novými přehledy.