Copywriting je tvůrčí činnost, která mění obyčejné texty na lákavé. Cílem těchto textů je zaujmout zákazníky a přimět je k nákupu dané služby či produktu.
Pravidelnou spoluprací s e‑shopem MyDrinks.cz se nám podařilo zvýšit návštěvnost z neplaceného vyhledávání o 118 % a tržby o 113 %. Přečtěte si, jak jsme postupovali.
Podělíme se s vámi o naše zápisky z CopyCampu, který představil plno známých jmen. A když už máte výborné řečníky v jeden den na jednom místě, byla by škoda nepozvat je do podcastu.
Tento týden, ne-li tento měsíc je jednou z největšších novinek spuštění dynamického retargetingu od Skliku pro všechny e‑shopy. Co se událo ve světe marketingu dál?
Rok se s rokem sešel a ostravské setkání copywriterů, blogerů a dalších pisálků v pátek 1. listopadu oslavilo první rok. Oslava se odehrála v Podnikatelském inkubátoru Vysoké školy Báňské v Ostravě, což byla změna oproti minulým třem setkáním. Co však zůstalo stejné, byla organizátorka akce Květka Lišková.
V pátek 10. května proběhla v ostravském coworkingovém centru Viva v pořadí již třetí akce s názvem Ovacopi. Jelikož předchozích dvou jsem se s nadšením zúčastnil, nemohl jsem vynechat ani tuto. Zvlášť, když přednášejícími byli copywriter Otto Bohuš, celý tým projektu 1000 věcí co mě serou a novinář Honza Sedlák.