Meta značky hrají v SEO velkou roli, protože usnadňují vyhledávačům porozumět obsahu stránek. Připravili jsme návod, jak vložit meta značky do e‑shopu na Shoptetu.
Ze začátku roku 2024 si pro nás Zboží.cz nachystalo pěknou řádku novinek. To, že zboží.cz na produktové kartě v doporučených nabídkách umožňuje zobrazovat až čtyři pozice, již jistě víte. Ale pojďme se podívat na další změny více do hloubky.
O srovnávačích zboží jsme psali už hodněkrát. Každý, kdo nakupuje na internetu se s nimi už určitě setkal. Srovnávače zboží představují nákupní portál, kam e‑shopy nahrávají své produkty a zákazníci z nich vybírají nejlepší nabídky. Díky nim mohou zákazníci vidět, kdo a za jakou cenu produkt nabízí. A protože se blíží Vánoce, což je období, které je pro spoustu e‑shopařů klíčové, máme pro vás 4 tipy, jak se na tuto sezonu připravit.
Sjednocení produktové inzerce na Seznamu v systémech Sklik a Zbozi.cz je poslední měsíc velkým tématem, které řeší většina markeťáků napříč celým internetem. Dle autorů se tyto změny dějí hlavně proto, aby se produktové inzeráty ovládaly přes jednu platformu. V tomto článku najdete několik tipů, které vám pomohou se na tuto změnu připravit, případně získáte odpovědi na některé otázky.