Vyhledávač nábytku a dekorací FAVI je marketingový nástroj, který nabízí home & deco e‑shopům efektivní řešení pro růst návštěvnosti a tržeb. Sdružuje nabídku více než 2000 obchodů napříč 12 zeměmi a umožňuje tak svým návštěvníkům najít přesně to, co hledají.
Favi si připravilo pár podzimních novinek. Je to dobrá zpráva pro ty, kteří Favi spravují a dlouho jim chyběly detailnější informace, díky kterým by mohli XML feedy lépe optimalizovat.
Často se ptáte, které srovnávače zboží v dnešní době doporučujeme a v BESTETO používáme. A právě na tyto otázky vám v tomto článku odpoví Filip, který u nás pracuje jako specialista na vyhledávače zboží už přes 10 let.
Optimalizace nákladovosti na GLAMI, Favi a Bianu je horké téma. Všechny tři systémy přináší vysokou návštěvnost, ale zároveň se umí pěkně prodražit, pokud inzerci necháte žít vlastním životem. Poradíme vám, jak na vysoké PNO vyzrát.
Strategie skrývání nákladných produktů je hodně časově náročná, proto náš zbožákařský tým přemýšlel, jak zjednodušit skrývání nákladných produktů z inzerce. V dnešním podcastu se s vámi podělí o svoje know-how.