Věděli jste, že téměř každý člověk nakupuje očima? A to i na e‑shopech, kde zkrátka platí, že fotky prodávají! Proto by vaše produktové obrázky měly vypadat jako ze žurnálu!
Na začátku června proběhlo v rámci Mergado Academy školení od Kristíny Gromové na téma produktové obrázky a my jsme byli u toho. Chcete se také dozvědět jak zvýšit výkon kampaní za pomoci vizuálního obsahu? Čtěte článek dál!
Nejdůležitější roli v inzerci hraje rozpočet, cílová skupina a unikátnost produktu. Pokud máte všechny tyto věci zvládnuté až do toho nejmenšího detailu, zaměřte se v produktové inzerci na CTA tlačítka. Ty nakupující zaujmou hlavně po vizuální stránce a kdo ví, třeba je i tahle “maličkost” přiměje k nákupu na vašem e‑shopu.
Připravili jsme si pro vás dvě šablony — doprava zdarma a akce, které s pomocí našeho návodu zvládnete importovat do svého účtu a využít pro doladění vašich produktových obrázků.
Máte klienta, který často pracuje s promo nabídkami? Řešíte, jak rychle a efektivně promítnout tyto akce do vizuálu vašich kampaní na Facebooku? Pojďte na to s námi a Feed Image Editorem.