Často se ptáte, které srovnávače zboží v dnešní době doporučujeme a v BESTETO používáme. A právě na tyto otázky vám v tomto článku odpoví Filip, který u nás pracuje jako specialista na vyhledávače zboží už přes 10 let.
O srovnávačích zboží jsme psali už hodněkrát. Každý, kdo nakupuje na internetu se s nimi už určitě setkal. Srovnávače zboží představují nákupní portál, kam e‑shopy nahrávají své produkty a zákazníci z nich vybírají nejlepší nabídky. Díky nim mohou zákazníci vidět, kdo a za jakou cenu produkt nabízí. A protože se blíží Vánoce, což je období, které je pro spoustu e‑shopařů klíčové, máme pro vás 4 tipy, jak se na tuto sezonu připravit.
Optimalizace nákladovosti na GLAMI, Favi a Bianu je horké téma. Všechny tři systémy přináší vysokou návštěvnost, ale zároveň se umí pěkně prodražit, pokud inzerci necháte žít vlastním životem. Poradíme vám, jak na vysoké PNO vyzrát.
Strategie skrývání nákladných produktů je hodně časově náročná, proto náš zbožákařský tým přemýšlel, jak zjednodušit skrývání nákladných produktů z inzerce. V dnešním podcastu se s vámi podělí o svoje know-how.