Prodáváte módu nebo nábytek a uvažujete nad inzercí na specializovaných vyhledávačích zboží? Pak vás nejspíš zajímá, co se vyplatí vědět o Favi, Biano a Glami, které se na tento typ zboží zaměřují.
Každá pátá koruna, kterou české e‑shopy utrží, je z návštěvnosti z vyhledávačů zboží. To je víc než z neplaceného vyhledávání, přímých přístupů, mailingu nebo sociálních sítí. Pojďme se podívat, který z vyhledávačů zboží e‑shopům dokáže vydělat na luxusní fáro a ze kterého nezískáte zákazníka, i kdybyste se postavili na hlavu.
Že už se těšíte takto při pátku na víkend? Zkraťte si čekání. Třeba tím, že budete hlasovat o nejlepší byrokratickou absurditu v podnikání. I o tom jsou tyhle marketingové novinky.
Lidé milují slevy. O to víc, pokud se to týká módy. Své o tom ví i GLAMI, které se chystá vypustit do světa GLAMI DAYS. Ty začínají už tento pátek. Jak se zapojit a o čem to celé je? Čtěte.
O Glami už jste určitě slyšeli — vyhledávač pro všechny e‑shopy, které nabízejí zejména módu. Pokud s inzercí v této virtuální galerii stále otálíte, je načase pustit se do čtení. Provedeme vás základy.