Google Ads je online reklamní program společnosti Google, díky kterému lze vytvářet online reklamy a oslovit publikum, které zajímá váš produkt či služba.
Google Ads a Sklik jsou základní nástroje pro správu online reklamy. Prostřednictvím Ads a Skliku lze oslovit publikum k podpoře prodeje produktů či služeb, ale také k propagaci firmy, ke zvýšení povědomí a návštěvnosti webu. Ke každému cíli se ale hodí jiná kombinace typů reklamy. Jaké typy to jsou se dozvíte v tomto článku.
Máme tady další případovku! U klienta Les a zahrada, který nabízí sortiment pro myslivce (zaměřovací lasery, termovize), se nám povedlo zvýšit tržby o 300 %. A to i přesto, že Google s tímto sortimentem v inzerci moc nekámoší. Přečtěte si, jak jsme postupovali.
PPC reklama je jedním z nejsilnějších a nejvyužívanějších nástrojů v online marketingu. Pokud je ale její nastavení chybné, lze očekávat, že se během inzerce objeví problémy, které ovlivní celkový dosah kampaně a hodnotu konverze.
Věděli jste, že existuje CCS program Kvinono, díky kterému ušetříte až 20 % při inzerci v Google Nákupech? Pokud vás zajímá, jak takový CSS program funguje a jaké jsou jeho hlavní výhody, neváhejte si pustit náš nový dil Oranžády s Anetou Matyášovou.
Ve spolupráci s agenturou FEO jsme si pro vás připravili případovou studii, ve které jsme porovnávali výkon našeho CSS programu Kvinono proti CSS programu Google. Takže pokud vás zajímá, který CSS program dosáhl lepších výsledků, přečtěte si tento článek.